تفریحی
















کمبودهای عاطفی

مزایای سازه های پیش ساخته



امروزه شاهد آن هستیم که در ساخت و سازها دیگر مانند قدیم از روش های سنتی استفاده نمی شود و آرام آرام بازار به سمت تولیدات پیش ساخته می رود. هر روز تکنولوژی سازه های پیش ساخته در حال پیشرفت است و همین امر موجب شده تا نگاهی جدید به آن داشته باشیم.شرکت تک آشیان نیز در همین راستا اقدام به تولید انواع خانه پیش ساخته نموده است که از مزایای بسیار زیادی نسشبت به تولیدات سنتی برخوردار است.ما می توانیم با توجه به کادر مجرب و تخصصی که در اختیار داریم سازه های پیش ساخته را بر اساس طرح و نظر شما پیاده سازی کنیم و دقیقا هر آنچه که در ذهن می پرورید را برایتان به صورت واقعی پیاده سازی کنیم.
در ایجاد خانه پیش ساخته معمولا از ورق های گالوانیزیه استفاده می کنند و در ان از عایق های بسیار با کیفیت و کار آمدی استفاده می شود. از جمله این مواد عایق می توان به مواردی همچون پشم شیشه-پشم سنگ-پلی استایرن-پلی فوم اشاره کرد که در مقابل گرماو سرما و اصوات عایق های بسیار خوبی می باشند.شما م یتوانید سقف خانه پیش ساخته خودتان را در انواع مختلفی همچون تک شیب-شیب دو طرفه-شیب در عرض و شیب در طول و یا حتی بدون شیب و... سفارش دهید و ما نیز همانطور که شما می خواهید انرا برایتان طراحی و تولید خواهیم کرد.

خانه پیش ساخته

ما می توانیم در مجموعه تک آشیان ویلا و کلیه لوازم پیش ساخته شما را به صورت پیچ و مهره ای ساخته تا براحتی هر زمان که خواستید بتوانید /آنها را از هم جدا نمایید.شاید بسیاری از شما این سوال در ذهنشان بوجود امده است که چرا باید به جای سازه های سنتی به سازه های پیش ساخته روی بیاوریم و در واقع مزایای این مدل از ساخت ساز چیست؟
ما در زیر به برخی از برتری های خانه پیش ساخته نسبت به مدل های سنتی آن اشاره کرده ایم:
1-مهمترین دلیل پایداری بیشتر در مقابل زلزله می باشد.یک سازه پیش ساخته تا چندین برابر می تواند قدرت تحمل بیشتری نسبت به ساز های سنتی در مقابل تکان های زمین داشته باشد.
2-دومین مورد عایق بندی بسیار با کیفیت و عالی این نوع سازه ها در مقابل با روش های سنتی می باشد.چه از نطر رگام و سرما و چه از نظر صوت این مدل می تواند عایق بندی بسیار با کیفیت را دارا باشد.
3-در مقابل خوردگی و پوسیدگی نیز بسیار مقاوم می باشد.
4-در مقابل حشرات موذی و ساسیر جانوران دیگر نیز مقاوم و غیر قابل نفوذ است.
5-مدت زمان ساخت یک خانه پیش ساخته بسیار کمتر از حالت های سنتی آن می باشد.
6-قیمت تمام شده سازه های پیش ساخته بسیار مناسب تر از سازه های سنتی است.
7-یکی از مهمترین خصوصیات سازه های پیش ساخته قابلیت تکان دادن انها و جابجایی می باشد
8-از لحاظ شکل ظاهری و نمای بیرونی سازه های پیش ساخته بسیار شیک تر و با تنوع بالاتری می باشند.



خانه پیش ساخته

شما فقط بگوید که چه مدلی را در نظر دارید .ما در شرکت تک آشیان انواع مدل های لوکس را به صورت دوبلکس یا چند طبقه می توانیم طراحی و پیاده سازی نماییم.یک خانه پیش ساخته که دارای اتاق خواب و سرویس بهداشتی و اتاق پذیرایی و آشپزخانه و... دیگر موارد است و به بهترین شکل ممکن طراحی و ساخته شده است.ما جهت اطمینان خاطر شما تمام تولیدات خود را همراه با گارانتی معتبر شرکتی خدمتتان ارائه می دهیمو همچنین خدمات پس از فروش طولانی مدتی را برای کلیه سازه های خود در سراسر کشور ارائه می دهیم.
تمامی اجزای مورد نیاز یک سازه پیش ساخته ابتدا در کارخانه تولید شده و با بهترین کیفیت به بیرون عرضه می شود. در واقع دانش ساخت این نوع سازه ها در جهان مربوط به کشور آلمان و امریکای شمالی است و ما نیز با بهره گرفتن از آخرین متدهای روز دنیا سعی کرده ایم تا در نهایت کاری با کیفیت و مدرن را به شما ارائه دهیم.جدا از اینکه شما می توانید از این تکنولوژی برای ساخت انواع خانه پیش ساخته استفاده کنید از ان می توانید در زمینه هایی همچون ساخت کارگاه ها-نماز خانه ها-سالن اجتماعات-مدارس-انبارها-نمایشگاه ها و... هر آنچه که فکرش را می کنید نیز استفاده نمایید.
ما با توجه به موقعیت جغرافیای یو نوع اب و هوایی که می خواهید از این سازه ها استفاده کنید موارد مهم فنی را در ان لحاظ خواهیم کرد. مثلا برای ساخت یک خانه پیش ساخته در هوای مرطوبی مانند شمال کشور با ساخت همین سازه در هوای گرم و خشک کویر قطعا در نوع محاسبات و دیگر مسائل فنی باید تفاوت هایی را قائل شویم تا در نهایت در هر دو اقلیم آب و هوایی بتوانیم کاری با کیفیت ارائه دهیم.شما در این زمینه می توانید با مشاورین ما در شرکت تک آشیان تماس گرفته و از آخرین دستاوردها و تکنولوژی ها روز دنیا با خبر شوید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  
بازدید : 0
تاریخ : جمعه 06 تير 1393 زمان : 12:4 | نویسنده : معین | لینک ثابت | نظرات (0)

یکی از بهترین و با کیفیت ترین روش هایی که برای ساخت یک ویلای پیش ساخته امروزه در سراسر جهان و کشورهای پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از روش سازه های پیش ساخته با تکنولوژی lsf می باشد.در این روش انواع خانه و ویلای پیش ساخته کاملا مدرن و سبک و مقاوم در برابر زلزله در طبقات و متراژهای مختلف قابل طراحی و ساخت می باشد. استاندارد مورد استفاده در این تکنولوژی بر مبنای استانداردهای کشور های همچون کانادا و استرالیا می باشد.اگر بخواهیم به مهم ترین مزایای استفاده از سازه های پیش ساخته در ساخت اواع ویلا و خانه اشاره کنیم می توان به مواردی همچون:
1-استفاده از سازه های فولادی بسیار مقاوم و در عین حال سبک که باعث می شود تا در مقابل زلزله نسبت به ساز های سنتی تا چندین برابر مقاومت بیشتری از خود نشان دهد.
2-مدت زمان اجرای پروژه توسط سازه های پیش ساخته بسیار کوتاه تر از سازه های سنتی می باشد.
3-مشکلاتی از قبیل کثیف کاری محیط و سر و صداهایی که در هنگام ساخت سازه های سنتی بوجود می آید اصلا در این مدل دیده نمی شود.
4-هزینه نهایی ساخت یک ویلای پیش ساخته با استفاده از این تکنولوژی به مراتب ارزان تر از زمانی است که از سازه های سنتی استفاده شود.
5-از لحاظ شکل ظاهری و نما کاری در سازه های پیش ساخته می توان مدل های فوق العاده شیک و بی نظیری را طراحی و ساخت
6-قابلیت جابجایی و تکان دادن این سازه حتی پس از ساخت نهایی نیز امکان پذیر است.

ویلای پیش ساخته

شرکت تک آشیان با وجود کادری مجرب و چندین سال تجربه در این زمینه می تواند کلیه نیاز های شما را برای ساخت ویلای پیش ساخته با اخرین تکنولوژی روز دنیا و با رعایت تمامی استانداردهای جهانی طراحی و تولید نماید.می توانید همین الان با تماس بگیرید و در این باره با مشاورین مجرب ما مشورت کنید.
معمولا برای طراحی و ساخت یک ویلای پیش ساخته با استفاده از این روش حدود 60 روز کاری را در نظر خواهیم گرفت. البته این مدت می تواند دستخوش تغییرات شود و با توجه به اقلیم جغرافیایی و محلی که شما می خواهید در ان این سازه قرار گیرد نیز بستگی دارد.مهمترین مزتی این روش این است که کلیه قسمت های سازه های پیش ساخته بوسیله پیچ با هم متصل شده اند و همین امر موجب شده است تا هر زمان که خواستیم بتوانیم عمل جدا سازی را براحتی انجام دهیم و یا اگر نیاز بود در ویلای پیش ساخته خود تغییراتی را اعمال نماییم.
سازه های پیش ساخته برای جلوگیری از خورده شدن و زنگ زدگی از ورق گالوانیزه ساخته می شوند و به همین منظور می توانید براحتی در هوای مرطوب شمال و جنوب کشور از این سازه ها استفاده نمایید و اصلا نگران پوسیدگی و دیگر موارد مربوط به آن نباشید.مهمترین خصوصیت یک ویلای پیش ساخته نسبت به ویلای که به صورت سنتی ساخته شده است این است که در نوع اول عایق بندی صوتی و حرارتی به بهترین شکل ممکن انجام شده است و این مورد می تواند برای شما ارامش و اسایش مثال زدنی را به همراه داشته باشد.
ویلای پیش ساخته


در بسیاری از مکان هایی که شاید تصورش هم سخت باشد که آیا می شود بنایی را ایجاد کرد به کمک تکنولوژی سازه های پیش ساخته این امر میسر شده و در دورترین نقاط کوهستانی و یا جنگلی براحتی می توانید اقدام به ساخت ساختمان مورد نظر خود نمایید.استفاده از تکنولوژی فولادی lsf که به سبکی و مقاوم بودن شهرت دارد باعث شده تا در نهایت کاری با کیفیت و مثال زدنی بتوان تولید کرد.یک ویلای پیش ساخته که در مقابل زلزله و باد و طوفان مقاوم بوده و می تواند به عنوان یک سر پناه کاملا ایمن و مطمئن برای شما و خانواده تان تا سالیان سال مورد استفاده قرار گیرد.ما جهت اطمینان شما از کیفیت تولیدات خود تمامی محصولات ارائه شده از طرف شرکت خود را گارانتی کرده و تا سالیان طولانی نیز خدمات پس از فروش ارائه خواهیم داد.
اگر بخواهیم به چند ویژگی مهم سازه های پیش ساخته که با نمای سنگ و شیشه ساخته شده اند اشاره کنیم می توان به مواردی همچون:
1سازگاری مواد و مصالح به کار رفته در سازه با تمام اقلیم های جغرافیایی
2-عدم وجود موادی که برای سلامتی انسان مضر است.

 

3-بهترین عایق در مقابل گرما و سرما و صدا را می توان در یک سازه پیش ساخته مشاهده کرد.
4-نصب سریع و امکان حمل سازه به نقاط مختلف
5-مقاوم در برابر آتش سوزی و دیگر بلایای طبیعی دیگر
6-با توجه به اینکه سازه های پیش ساخته با پیچ به هم متصل می شوند قابلیت جدا سازی داشته و می توانید هر موقع که خواستید در آن تغییراتی را اعمال نمایید.
7-برای شما که هزینه های ساخت بسیار مهم است باید بگوییم که استفاده از این روش جهت ساخت یکویلای پیش ساخته بسیار مقرون به صرفه تر از روش های سنتی می باشد.

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  
بازدید : 0
تاریخ : جمعه 06 تير 1393 زمان : 12:4 | نویسنده : معین | لینک ثابت | نظرات (0)

اگر به دنبال خرید سوله دسته دوم هستید و میخواهید در سریع ترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب به انچه که می خواهید برسید پیشنهاد می کنمی حتما با شرکت تک آشیان تماس گرفته و کلیه نیاز های خود و انچه که از یک سوله انتظار دارید را مطح نمایید.ما دارای انبارهای وسیعی از انواع سوله دسته دوم می باشیم و در این زمینه می توانیم به کمک شما امده تا بهترین و در عین حال ارزان ترین ها را برایتان انتخاب کنیم.دقت نمایید که در تک آشیان کلیه قطعات مجددا رنگ آمیزی خواهند شد و با کیفیتی بالا و در حد یک قطعه نو به شما تحویل داده می شوند.شما با استفاده از سوله دسته دوم در واقع هم در وقت خود صرفه جویی خواهید کرد و نیاز نیست تا ماه ها منتظر ساخت یک سوله جدید باشید وهم در پول خود تا میزان چشم گیری صرفه جویی به عمل خواهید اورد.این نکته را به آن عزیزانی می گویم که می بایست سریعا و در کمترین زمان ممکن کار نصب و راه اندازی سوله شان انجام شود و نمی دانند در این مدت محدود باید چه اقدامی کنند.اینجا پیشنهاد ما تنها استفاده از سوله دسته دوم است.در کمترین زمان ممکن می تواند نصب و راه اندازی شود و تمام نیاز های شما را بر آورده نماید.


سوله دسته دوم


ما با داشتن اکیپ های مجرب در نصب سوله می توانیم خدمات فوق را به شما عزیزان در سراسر کشور و در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه دهیم.شما به هر تعداد و هر متراز که نیازمند سوله باشید جای هیچ نگرانی نخواهد بود. مجموعه تک آشیان در انبارهای مرکزی خود بیش از چندین هزار متر انواع سوله نو و دسته دوم را اماده تحویل دارد و هر زمان که بخواهید می توانیم این خدمات را در هر نقطه از کشور که شما بخواهید ارائه دهیم.
همچنین شما عزیزان اگر می خواهید تا سوله دسته دوم خود را بفروشید و یا انرا تبدیل به احسن کنید ما در این زمینه نیز می توانیم در کنار شما باشیم. کافیست همین الان با ما تماس بگیرید و با کارشناسان مجرب شرکت تک آشیان در این زمنیه صحبت نمایید.ما می توانیم اکیپ تخصصی خود را جهت بازدید و سایر موارد فنی به محل مورد نظر شما در هر کجای کشور که بخواهید اعزام نماییم.
در زیر به چند نمونه کار موفق که در زمینه ارائه انواع سوله دسته دوم به ارگان ها و شرکت های مختلف توسط شرکت تک آشیان انجام شده است اشاره کرده ایم:
1-شرکت ماموت که در اتوبان کرج -قزوین واقع شده است نزدیک به 2000 تن اسکلت به کار برده ایم
2-سفال طبرستان که در شهر بهشهر قرار دارد و با حدود 1000 تن اسکلت
3-شرکت داروگر در استان تهران با چیزی در حدود 700 تن اسکلت
4-مجتمع مهر در منطقه تجریش با چیزی در حدود 700 تن اسکلت
5-داشنگاه فنی و مهندسی شهرستان زابل با 2000 تن اسکلت
6-مجتمع مشکونی مهر در شهرستان رباط کریم استان تهران با بیش از 2300 تن اسکلت
7-شرکت مواد غذایی عالیفرد با 1100 تن اسکلت
و......



سوله دسته دوم

شما هم می توانید به جمع دیگر مشتریان ما بپیوندید. هدف ما د رنهایت ارائه خدماتی متفاوت و با کیفیت بوده و تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا در نهایت بتوانیم رضایت خاطر شما عزیازن را فراهم نماییم.خرید و فروش انواع سوله دسته دوم در واقع تخصص ما است و شما می توانید از این تخصص برای خود به نحو احسن استفاده کرده و در وقت و پول خود نهایت صرفه جویی را به عمل آورید.
باری مراجعه حضوری به شرکت می توانید ابتدا تماس گرفته و در این رابطه هماهنگی های لازم را انجام دهید و در روز مقرر تشریف بیاورید.ادرس ما عبارت است از تهران- خیابان آزادی- بین نواب و اسکندری- روبروی متروی توحید-کوچه افروخته-پلاک 2-طبقه 2-واحد 2
همچنین شماره های تماس برای خرید و فروش و مشاوره در رابطه با انواع سوله دسته دوم عبارتند از:

 

02166905606
02166936637
02166263522
02166252553

ما کلیه خدمات خود را به صورت تضمینی و با خدمات پس از فروش به شما عزیزان ارائه می دهیم. به همین منظور می توانید با خیالی آسوده و به دور از هر گونه استرس در این زمینه اقدام به خرید و فروش انواع سوله و دیگر سازه های پیش ساخته از خانه گرفته تا انواع ویلای بزرگ و کوچک بروی خدمات و تخصص شرکت تک آشیان حساب کنید.

نوشته شده توسط رضا در یک شنبه 8 تير 1393برچسب:,

و ساعت 9:40

یاس و درختان بزرگ

فیلیپس ریش تراش

 

همه می دانیم که اگر قرار باشد به صورت روزانه و مرتب صورت خود را اصلاح کنیم به هیچ وجه این کار را نمی توان با تیغ و ژیلت انجام داد. چرا که به خاطر حساس بودن پوست صورت بعد از چند روز پشت سر هم اصلا صورت با این روش شاهد سرخی و خشکی پوست خواهیم بود و در واقع با این کار در حال آسیب رساندن به پوست صورت خود هستیم.تنها راه حل استفاده از یک ماشین ریش تراش با کیفیت است که بتواند عمل اصلاح صورت را با بهترین کیفیت انجام داده اما به پوست آسیبی نرساند.ما از میان برندهای مختلف به شما پیشنهاد می کنیم تا از فیلیپس ریش تراش استفاده نمایید. این ماشین در امر اصلاح صورت اگر اغراق نکرده باشیم مانند یک تیغ عمل می کند و صورت شما را یکدست و صاف و بدون هیچ گونه اثری از مو خواهد کرد.برند فیلیپس سالیان درازی است که در بین ما ایرانی ها شناخته شده است. از زمان های دور تا به الان با انواع مدل های این ریش تراش در بازار روبرو بوده ایم.

 

 

 

 

شما با وجود فیلیپس ریش تراش دیگر هیچ گونه دردسری برای اصلاح صورت خود ندارید و به صورت روزانه و پشت سر هم بدون آسیب دیدن پوست صورتتان می توانید عمل اصلاح را انجام دهید.این ریش تراش دارای سه تیغه اصلاح بوده و قدرت بسیار بالایی در این زمینه دارد. فرم و بدنه آن طوری طراحی شده است که بسیار خوش دست و خوش فرم می باشد و براحتی بروی پوست صورت شما در ناحیه های مختلف می چرخد و هیچ کجا را بی نصیب نمی گذارد.کافیست تا فیلیپس ریش تراش را به برق شهری بزنید و آنرا شارژ نمایید و از این پس در مسافرت ها و هر جایی که بتوانید این دستگاه را همراه خود داشته باشید می توانید در عرض چند دقیقه عمل اصلاح صورت را انجام دهید.

 

 

از دیگر مزایای استفاده از فیلیپس ریش تراش حفظ شادابی پوست و عدم شکستگی آن می باشد. حتما می دانید تیغ و ژیلت به دلیل اینکه در هر بار استفاده چربی روی پوست را نیز از بین می برند به همین دلیل در دراز مدت باعث شکستگی و چرودیگی پوست خواهند شد اما شما با استفاده از این ریش تراش بدون اینکه به چربی پوست آسیبی برسد عمل اصلاح را با همان کیفیت و به آسانی انجام خواهید داد. برای همین است که می توانید با فیلیپس ریش تراش به صورت مکرر و پشت سر هم صورت خود را اصلاح نمایید. همچنین صدای کم موتور نیز یکی دیگر از مزیت های دستگاه فوق است.

 

 

ما در فروشگاه سامان خرید این محصول را همراه با گارانتی و در یک جعبه مخصوص به همراه یک برس تنظیف برایتان ارسال خواهیم کرد. دقت داشته باشید که بسیاری از فروشگاه اقدام به فروش کالاهای تقلبی و بدون کیفیت با همین مارک نموده اند. ممکن است در نگاه اول فکر کنید چند هزار تومان  به نفعتان شده است اما در واقع با خرید کالای بی کیفیت هر انچه که پول داده اید را دور ریخته اید.ما فیلیپس ریش تراش را در رنگ بدنه آبی و مشکی و با کیفیت بسیار عالی تقدیم شما خواهیم کرد.در هر کجای ایران عزیز که هستید کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و یا با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و در خواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.همچنین از فیلیپس ریش تراش می توانید به عنوان یک هدیه بسیار مناسب برای آقایان استفاده کنید و انها را از شر تیغ و ژیلت خلاص کرده و لذت یک اصلاح یکدست و بدون دردسر را به آنها هدیه کنید.

 

  

با هر بار استفاده می توانید تیغه ها را از روی ریش تراش جدا کرده و خزن نگه داری موهای اصلاح شده را خالی کنید و انجا را نظافت کنید.این ماشین بعد از هر بار شارژ تا مدت ها بدون نیاز به شارژ مجدد می تواند عمل اصلاح صورت را با کیفیت بسیار بالایی انجام دهد.حرکت تیغه های ماشین بروی پوست صورت به گونه ای است که براحتی ریز ترین موهای موجود را می تواند اصلاح نماید.ماشین فیلیپس ریش تراش مدل ۶۹۷۰ همراه با جعبه و بسته بندی شده برای شما عزیزان در سراسر کشور ارسال خواهد شد.

 

+ نوشته شده در  یکشنبه بیست و پنجم خرداد 1393ساعت 10:31  توسط نریمان  |  نظر بدهید

یه دوست مهربون

خرید اینترنتی کیف آلوما والت

 

 

 

اگر به دنبال کیف پولی هستید که بتوانید از پول و دیگر مدارک خود به خوبی محافظت نمایید  ما خرید اینترنتی کیف آلوما والت را به شما پیشنهاد می کنیم. علت این پیشنهاد سه چیز است اول اینکه کیف آلوما والت ضد آب است و ایم می تواند مهمترین خصوصیت یک کیف خوب باشد پس شما با خیال راحت پول و تمام مدارک خود را می توانید در درون ان نگه داری نمایید.خصوصیت دوم این کیف ضد ضربه بودن ان است. بدنه آلوما والت از آلومینیوم ساخته شده و به همین دلیل در مقابل ضربات  کاملا مقاوم است و می توانید کلیه کارت های الکترونیک و سایر  کارت هایی که با ضربه زدن ممکن است از بین بروند را درون این کیف نگه داری کنید.سومین خصوصیت این محصول این است که ضد امواج مغناطیسی بوده و با خیال راحت باز هم می تواند تمام مدارک و کارت های حساس به امواج را در درون این کیف نگه داری کنید.

 

 

شما با خرید اینترنتی کیف آلوما والت در واقع خیال خود را از آسیب دیدن کارت های بانکی و دیگر کارت های الکترونیکی خود راحت خواهید کرد. همانطور که ملاحضه می کنید این کیف دارای اندازه و حجم کوچکی است اما نوع طراحی ان به گونه ای بوده که می تواند تعداد قابل توجهی از کارت ها و مدارک و پول های شما را در خود جای دهد.ما در فروشگاه سامان خرید این محصول را در تنوع و رنگ بندی های مختالفی ارائه داده ایم. رنگ های همچون سبز-آبی-قرمز-مشکی و نقره ای.شما همین الان در هر نقطه از کشور که باشید می توانید اقدام به خرید اینترنتی کیف آلوما والت نموده و در ظرف کمتر از چند روز آنرا درب منزل خود ردیافت نمایید.

 

 

این محصول در همین مدت کوتاه حضور خود در بازار ایران توانسته به خاطر قابلیت هایی که دارد به میزان قابل توجهی فروش رود.دقت نمایید این محصول نیز مانند سایر محصولات دیگر دارای کیفیت درجه یک و درجه دو است و اکثر فروشگاه هایی که مبادرت به فروش کالاهای ارزان قیمت کرده معمولا از جنس هایی با کیفیت پایین تر استفاده می کنند.ما این اطمینان را به شما می دهمی که از بهترین و مرغوب ترین کالاهای موجود در برازار استفاده کرده ایم و شما می توانید خریدی مطمئن را در سامان خرید تجربه نمایید.همچنین بسیاری سوال پرسیده اند که آیا کیف الوما والت زنانه است یا مردانه؟ ما در جواب به این دوستان می گوییم بر اساس نوع طراحی ان این کیف به صورت اسپرت بوده و هیچ گونه محدودیتی برای استفاده آقایان و خانم ها ندارد.

اگر می خواهید هدیه ای مناسب و شیک برای عزیزان خود تهیه نمایید پیشنهاد ما خرید اینترنتی کیف آلوما والت است. محصولی که تقریبا به کار همه می اید و هر کسی با داشتن ان خشحال خواهد شد.همچنین هزینه ان نیز مقرون به صرفه بوده و می تواند چند عدد خریداری کرده و به سایر دوستان و عزیزان خود کادو دهید.

 

 

همین الان کافیست تا با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.دیگر وقت خداحافظی با انواع مدل های قدیمی کیف پول است و باید خود را با این محصول به روز نگه دارید.برای آقاین رنگ مشکی و نقره ای و برای خانم ها نیز رنگ قرمز و آبی پیشنهاد می شود.همچنین اگر می خواهید به تعداد  بالا اقدام به خرید اینترنتی کیف آلوما والت کنید ما برای شما تخفیف قابل توجهی نیز در نظر خواهیم گرفت. دقت کنید حتما در حین سفارش رنگ مورد نظر خودتان را نیز بنویسی تا همان چیزی که می خواهید را برایتان ارسال کنیم.سفارش ما به صورت پستی در هر کجای کشور ایران که باشید در ظرف مدت چند روز به دستتان خواهد رسید.اندازه کیف مورد نظر تقرذیبا به اندازه کف دست بوده و به همین حمل و نقل کردن ان و جابجا نمودنش بسیار راحت است و تقریبا انرا می توانید با خود هر کجا که خواستید ببرید.

+ نوشته شده در  یکشنبه بیست و پنجم خرداد 1393ساعت 10:31  توسط نریمان  |  نظر بدهید

با همین مارک

ست مروارید عشق

 

 

 

حتما اگر شما هم  اهل وب گردی باشید تا به حال برای یک بار هم که شده نام ست مروارید عشق را شنیده اید. امروز می خواهیم به صورت کامل به معرفی این محصول بسیار منحصر به فرد بپردازیم.در واقع حدود ۲ سال پیش بود که این محصول وارد بازار ایران شد.اوایل کسی او را نمی شناخت و این همه طرفدار برای خود پیدا نکرده بود.اما یواش یواش با گسترش تبلیغات در فضاهای مجازی به یک باره ورق برگشت و جوری شد که در مدت کوتاهی توانست رکورد فروش را بشکند.بله ست مروارید عشق توانست نظر بسیاری را به خود جلب کند و ما امروز قصد داریم تا در فروشگاه سامان خرید با توضیحاتی که درباره این محصول می دهیم نظر شما را نیز به آن جلب نماییم.

 

 

این محصول  دارای یک کنسرو درب بسته و پلمب است که داخل ان یک صدف واقعی قرار دارد. داستان از از اینجا شروع می شود که در واقع مروارید مورد نظر شما در درون این صدف پنهان شده و باید خودتان با دستان خود صدف را شکسته و مروارید را از داخل /آن بیرون بکشید.در کنار این صدف نیز یک گردن آویز بسیار زیبا به همراه یک زنجیر و یک جفت گوشواره نیز برایتان در پکیج  قرار گرفته است و شما می توانید بعد ا ز اینکه مروارید را از درون صدف بیرون در اوردید انرا درون گردن آویز قرار داده و بوسیه زنجیز به گردنتان بیاویزید.ست مروارید عشق در واقع هدیه ای بسیار شیک و منحصر به فرد است که می تواند هر خانمی را شگفت زده نماید.بسته بندی ان بسیار شیک  و زیبا است و همه چیز را برای دادن یک کادوی منحصر به فرد اماده کرده است. برای تهیه این کالا کار راحتی در پیش دارید کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و یا با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و به صورت تلفنی درخواست خود را ثبت نمایید.

 

 

دقت کنید که هنگام خرید ست مروارید عشق درخواست بسته تمام ست را دهید چرا که این محصول د ردو نوع نیم ست و تمام ست موجود است و بسیاری بدون اطلاع از این موضوع اقدام به خرید نیم ست کرده و بعدا متوجه این موضوع خواهند شد. همچنین موضوع دیگری که باید در هنگام خرید این محصول به آن دقت کرد این است که از فروشگاه های معتبر اقدام به خرید نمایید چرا که مشاهده شده است کالاهای نا مرغوب و تقلبی با قیمت پایین تر و کیفیت نامناسب نیز در بازار در حال عرضه است.خوشبختانه فروشگاه سامان خرید از بهترین و با کیفیت ترین ست مروارید عشق درون بازار برای مشتریان خود استفاده می کند و همچنین ما محصولی که برایتان ارسال میکنیم به صورت ۱۰۰% گارانتی ارسال خواهیم کرد و اگر در حین ارسال اتفاقی برای آن رخ دهد ما انرا برایتان تعویض خواهیم کرد.شما از این محصول براحتی برای مناسبت های مختلف می توانید به همسر و نامزد خود هدیه داده و موجب خوشحالی انها شوید.

 

 

هم قیمت مناسب و هم محصولی تک و کیفیتی عالی همه و همه باعث شده است تا یکی از بهترین گزینه های کادو دادن باشد.بسسیاری از خریداران درباره رنگ ست مروارید عشق از ما سوال کرده اند و ما باید این موضوع را خدمتتان عرض کنیم که هیچ کس نمی داند درون صدف مروارید با چه رنگی قرار گرفته است و تا وقتی که در صدف باز نشود این به صورت یک راز باقی خواهند ماند.در واقع هر رنگ دارای معنی خاصی است و شما با انتخاب پکیج مروارید عشق خود در حال انتخاب شانس و طالع خود می باشید .معانی رنگ ها نیز بروی جعبه نیز نوشته شده است و کافیست تا بعد از مشاهده رنگ مروارید خود نگاهی به معنی ان بیاندازید و از طالع خود مطلع گردید.

+ نوشته شده در  یکشنبه بیست و پنجم خرداد 1393ساعت 10:30  توسط نریمان  |  نظر بدهید

قسمت های هر برج خنک

ژل افزایش دهنده قد

 

 

 

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چگونه می شود بدون نیاز به هزینه های زیاد و بدون مصرف هیچ گونه قرص و دارویی چندسانتیمتر از اینی که الان هستید بلند قد تر شوید؟ آیا اصلا چنین راهی وجود دارد؟ بله امروز می خواهیم به شما محصولی با نام ژل افزایش دهنده قد را معرفی کینم.همان چیزی که می تواند بدون  کمترین دردسر شما را تا چند سانتیمتر بلند تر کند.نه احتیاج به صرف هزینه های میلیون یدارید و نه نیاز به مصرف هیچگونه قرص و دارو.براحتی و بدون عوارض از این پس تا با چند هزار تومان هزینه می توانید تا ۵ سانتیمتر بلند تر شوید.

 

 

ژل افزایش دهنده قد یک پد سیلیکونی است که  در کف کفش قرار گرفته و بدون اینکه کسی متوجه شود شما را به راحتی تا ۵ سانتیمتر بلند قد تر خواهد کرد.خاصیت این پد این است که علاوه بر اینکه باعث بلندی قد در شما می شود حالت طبی داشته و راه رفتن را نه تنها برای شما دشوار نکرده بلکه لذت بخش و راحت تر نیز خواهد کرد.شما با داشتن ژل افزایش دهنده قد از این پس می توانید زمانیکه به بیرون می روید  و در مسان دوستان و آشنایان  حاضر می شوید موجب تعجب انها شده و هیچ کس متوجه نخواهد شد که در نهایت شما از این روش برای بلند تر کردن قدتان استفاده کرده اید.

 

 

شما می توانید برای تهیه این محصول همین الان بروی دکمه خرید پستی کلیک کنید و سفارش خود را در فروشگاه ثبت نمایید و بعد از اینکه آنرا توسط مامور پست دریافت کردید وجه کالا را بپردازید.در هر کجای کشور که باشید ما ژل افزایش دهنده قد را در ظرف مدت چند روز به دستتان خواهیم رساند.این محصول در میان سایر محصولات موجود در بازارد از کیفیت بسیار خوبی ساخته شده است و تا مدت ها بدون اینکه نیاز به تعویض داشته باشند می توانید از انها استفاده نمایید.برخی از کالاها با همین نام در حال فروش هستند که متاسفانه به دلیل کبفیت مواد اولیه بدی که در آنها به کار رفته  هم در راه رفتن برای شما ایجاد مشکل می کنند و هم اینکه خیلی زود حالت دهندگی خود را از دست داده و غیر قابل استفاده می شوند.

دیگر نیاز نیست به فکر هزینه های میلیونی عمل های جراحی باشید. دیگر نیاز نیست ترسی از عوارض مصرف داروهای افزایش قد داشته باشید.دیگر به هیچ کدام از این موارد فکر نکنید و با همه این مشکلات خداحافظی نمایید.کافیست اقدام به تهیه ژل افزایش دهنده قد کرده و آنرا در کفی کفش های خود قرار دهید. خواهید دید براحتی و بدون هیچ مشکلی در همان لحظه قد شما تا ۵ سانتیمتر افزایش یافته و بدون کوچکترین دردسری مشکل به این بزرگی را حل کرده اید.

 

شاید در گذشته افزایش قد و رسیدن به اندازه ای ایده آل یک رویا بود اما الان و با داشتن ژل افزایش دهنده قد نه تنها یک رویا نیست بلکه یکی از آسان ترین و راحت ترین روش ها نیز می باشد.شما اگر در بین دوستان و عزیزان خود افرادی را دارید که می خواهند چند سانتیمتری بلند تر از قد فعلیشان شوند  ما پیشنهاد می کمنیم حتما یکی از این محصولات را برایشان خریداری کرده و به عنوان کادو به آنها دهید.

همین الان کافیست تا برای خرید ژل افزایش دهنده قد با شماهر های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما بدهید.ما سعی کرده ایم تا محصولی با کیفیت بالا را تهیه و در فروشگاه برای شما قرار دهیم چرا که معتقد هستیم بهترین راه جلب رضایت مشتری  ارسال کالاهای با کیفیت می باشد.در برخی از فروشگاه مشاهده شده که از کالاهای بی کیفیت و درجه دوم استفاده کرده اند و طبعا چند هزار تومانی نیز ارزان تر در حال فروش محصول خود می باشند. دقت کنید هیچ وقت به خاطر ارزان بودن کالا به سمت ان نروید چرا که ممکن است کیف%:8.9D8� لازم را نداشته باشد.ما با اطمینان از کیفیت بالای محصول خود انرا به صورت گارانتی برای شما ارسال خواهیم کرد و چنانچه در حسن ارسال و بسته بندی نیز برای آن مشکلی رخ دهد به صورت رایگان برایتان تعویض خواهیم کرد.

+ نوشته شده در  یکشنبه بیست و پنجم خرداد 1393ساعت 10:30  توسط نریمان  |  نظر بدهید

عقربه کوچک

 گیرنده دیجیتال لپ تاپ

 

 

 

امروز می خواهیم یکی از جدیدترین محصولاتی که در زمینه دنیای دیجیتال ساخته شده است را به شما معرفی نماییم.با این دستگاه گیرنده شما براحتی می توانید هر زمان که خواستید و در هر مکانی که بودید بوسیله لپ تاپ و یا کامپیورت خود تصاویر تلویزیونی را با کیفیت بسیار بالایی به صورت فول اچ دی دریافت نمایید.همانظور که ملاحضه می کنید این گیرنده دیجیتال لپ تاپ دارای یک آنتن بسیار کوچک اما پر قدرت است که باعث می شود امواج دیجیتال به راحتی دریافت شوند.شما کافیست تا دستگاه فوق را به درگاه یو اس بی سیستم خود متصل نمایید و قبل از راه اندازی ان سی دی درایور که همراه دستگاه است را نصب نمایید.

 

 

 

کار با گیرنده دیجیتال لپ تاپ بسیار راحت و آسان بوده و براحتی بعد از نصب راه انداز آن می توانید تمامی شبکه های دیجیتال ایران را دریافت نمایید.کیفیتی ارائه شده در خروجی نمایش تصاویر آن به حدی بالا است که دیگر دوست ندارید از تلویزیون منزل به تماشای برنامه ها بپردازید. در اینجا خبری از پارازیت و نویز نیست و تصاویر با کیفیت بسیار بالای دیجیتال در حال پخش می باشند.از این با داشتن گیرنده دیجیتال لپ تاپ شما یک تلویزیون همراه خواهید داشت و هر جا که بتوانید لپ تاپ خود را ببرید می توانید همانجا تلویزیون خود را نیز تماشا نمایید.

مهمترین خصوصیت این دستگاه این است که امکان  ظبط برنامه های دیجیتال را دارد و براحتی می تواند تمام برنامه های شما را ضبط نماید.شما محصولی که از فروشگاه سامان خرید تهیه می کنید  با گارانتی معتبر و اصلی مادیران است که بسیار معتبر می باشد.اما بسیاری از محصولات بیرون که با نام گیرنده دیجیتال لپ تاپ در حال فروش هستند هیچ کدام اولا کیفیتشان به دستگاه فوق نمی رسد و هیچ کدام دارای گارانتی مادیران نیستندد و اصلا مارک و برند سازنده سان هم متفاوت است.پس به خاطر چند هزار تومان ارزان تر هیچ وقت به دنبال کالاهای بی کیفیت نباشید.

شما براحتی می توانید همین الان اقدام به تهیه گیرنده دیجیتال لپ تاپ از فروشگاه سامان خرید نمایید. کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از اینکه کالا به دستتان رسید وجه آنرا به مامور پست بپردازید.چنانچه در حین ارسال کالا برای آن اتفاقی رخ دهد جدا از گارانتی مادیران ما نیز خود کالای خود را گارانتی کرده و انرا به صورت رایگان برایتان تعویض خواهیم کرد. این دستگاه گیرنده دیجیتال لپ تاپ به عنوان یکی از کوچکترین گیرنده های دنیا خودش ار معرفی کرده است و تمامی ۱۴ کانال رادیویی و تلویزیونی دیجیتال را براحتی خواهد گرفت.

 

 

شما برای تماشای برنامه های تلویزیونی نیازی به خطوط اینترنت ندارید و فقط کافیست تا یک کامپیوتر و یا لپ تاپ همراه خود داشته باشد و این دستگاه را به یو اس بی آن متصل نمایید.حتی مکان هایی که سیگنال ها در حالت معمولی ضعیف هستند توسط این دستگاه با قدرت بیشتر از آنت های معمولی می توانید  سیگنال های دیجیتال را دریافت کرده و تصاویر تلویزیونی را تماشا کنید.نحوه حمل و نقل ان به دلیل کوچک بودن اندازه دستگاه بسیار راحت است و نحوه نصب ان هم کار پیچیده ای نخواهد بود.شما براحتی می توانید خودتان گیرنده دیجیتال لپ تاپ را در عرض چند دقیقه بروی هر کامپیوتر و یا لپ تاپ نصب نمایید.

 

 

بسیاری از خریداران سوال کرده اند که این انت می تواند به دستگاه تلویزیون متصل شود و از ان برای تماشای شبکه های دیجیال استفاده کرد؟ باید بگوییم خیر همانطور که از اسم این دستگاه مشخص است انرا برا یکامپیوتر و لپ تاپ طراحی کرده اند و نیاز است که حتما به درگاه یو اس بی متصل گردد.اصلا تمام هیجان و قسنگی کار به این است که توسط گیرنده دیجیتال لپ تاپ بتوانید تصاویر تلویزیونی را از کامپیوتر خود دریافت نمایید.

+ نوشته شده در  یکشنبه بیست و پنجم خرداد 1393ساعت 10:29  توسط نریمان  |  نظر بدهید

بی شک اگر بخواهیم

 خرید قهوه جوش

 

 

 

اگر شما هم از آندسته از افرادی هستید که علاقه زیادی به خوردن روزانه قهوه دارند و اگر یک روز قهوه نخورند سر درد می گیرند پس پیشنهاد می کنیم حتما به فکر خرید قهوه جوش باشید.البته اگر می خواهید در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت همیشه و همه جا قهوه شما اماده نوشیدن باشد ما دستگاه چای ساز و قهوه جوش فوری موجود در سایت را به شما پیشنهادمی دهیم.اولا که در کسری از دقیقه آب را برایتان به جوش می اورد و هم در زمان و هم در انرژی بسیار صرفه جویی می کند و دوم اینکه شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن چای و قهوه خود را اماده کرده و میل نمایید.

 

 

 

همانطور که ملاحضه می فرمایید حجم و اندازه این قهوه جوش به قدری بوده که براحتی قابل حمل است و می تواند در همه جا همراه شما باشد.شما کافیست در محلی که هستید دسترسی به برق داشته باشید. دیگر کار تمام است و در یک چشم به هم زدن می توانید یک یاز خوشمزه ترین قهوه هایی که تا به حال خورده اید را میل نمایید.علت اینکه در عرض چند ثانیه آب را برای شما به جوش می اورد به خاطر المنت های بسیار قوی ایت که در این دستگاه به کار رفته است و همین منجر می شود تا در سریع ترین زمان اب را به نطه جوش برساند.شما اگر می خواهید برای کدباونی خانه یک هدیه  ماندگار تهیه نمایید بهعرین پیشنهاد ما در حال حاضر خرید قهوه جوش است. هم او را خوشحال خواهید کرد و هم از این به بعد همیشه  قهوه شما آماده و داغ در خدمتتان است و با یک تیر دو نشان زده اید.

ما در فروشگاه سامان خرید شرایطی را فراهم کرده ایم که اگر خواستید می توانید اقدام به  خرید قهوه جوش  نمایید و تنها با چند کلیک آنرا سفارش داده و در چند روز هم درب منزل خودتان انرا دریافت نمایید.کالایی که ما در فروشگاه قرار داده ایم داری بالاترین کیفیت موجود بوده و به صورت گارانتی و تست شده برایتان ارسال می گردد و اگر هم در حین ارسال برای آن اتفاقی رخ داد می توانید درخواست تعویض دهید و ما آنرا به صورت رایگان برایتان تعویض خواهیم کرد.

 

از این محصول می توانید زمانی که برای شما یک مهمان نا خوانده می آید و نمی دانید باید در ان زمان کوتاه چگونه از آن پذیرایی نمایی به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. و یک قهوه خوشمزه و خوش طعم به مهمان خود دهید.برای خرید قهوه جوش از میان سایر مارک ها و برندها  ما پیشنهادمان همین دستگاه است چرا که اولا قیمت تمام شده ان بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد و دوم اینکه دارای گارانتی است و سوم اینکه یکی از سریع ترین قهوه جوش هایی است که  در عرض چند ثانیه آب را برای شما به جوش می اورد.

 

 

 

کافیست مخزن ان را پر از آب کنید و آن را به برق زده و در عرض چند ثانیه که آب به جوش امد دستگاه را از برق بکشید به همین راحتی و در زمانی کوتاه آب جوش شما حاضر شده است و حال می توانید با ان چای م کنید و یا یک قهوه خوشمزه درست نمایید.دقت نمایید که  برای خرید قهوه جوش به نکات مهم باید دقت نمایید که شاید در این  دستگاه مهمترین چیز همان بحث گارانتی و مدت ضمانت ان باشد و مورد بعدی میزان سرعت در جوش اوردن آب و مورد بعدی هم میزان حجم و اندازه اش.طوری نباشد که دست و پا گیر شده و نتوانید انرا همه جا همراه خود داشته باشید.

نوشته شده توسط رضا در جمعه 6 تير 1393برچسب:,

و ساعت 11:17

پردرآمد ترین خوانندگان امریکن آیدل در سال 2013

پردرآمد ترین خوانندگان امریکن آیدل در سال 2013

پردرآمد ترین خوانندگان امریکن آیدل در سال 2013

 در فهرستی که فوربس از پردرآمد ترین خوانندگان امریکن ایدل در سال 2013 تهیه کرده است، کری آندروود در صدر لیست قرار دارد. شوی تلویزیونی امریکن آیدل، مسابقه خوانندگی است که سایمون فولر آن را خلق کرد و در سال 2002 اولین سری آن در شبکه فاکس آمریکا پخش شد. این مسابقه خیلی زود تبدیل به یکی از موفق ترین برنامه های تاریخ تلویزیون آمریکا شد.

 1. کری آندروود (31 میلیون دلار)

 

امریکن آیدل,مسابقه امریکن آیدل,پردرآمد ترین خوانندگان امریکن ایدل

آندروود از سال 2005 که برنده مسابقه امریکن آیدل شد، مسیری طولانی پیموده و تابحال 4 آلبوم منتشر کرده است که پرفروش ترین آنها آلبوم Blown Away بود که در سال 2012 منتشر شد. او تورهای زیادی برگزار می کند و درآمد خود را با شرکت در تبلیغاتی همچون تبلیغات برند Olay بالا می برد. او در 5 سال گذشته 83 میلیون دلار درآمدزایی کرده است.

 2. کلی کلارکسون (7 میلیون دلار)

 

امریکن آیدل,مسابقه امریکن آیدل,پردرآمد ترین خوانندگان امریکن ایدل

کلارکسون برای هر کدام از اجراهایش 250 هزار دلار دریافت می کند. او اخیراً در سال 2012 Greatest Hits – Chapter One را منتشر کرده و آلبوم کریسمس سال گذشته او Wrapped in Red نام داشت.

 3. فیلیپ فیلیپس (5 میلیون دلار) (رتبه مشترک)

 

امریکن آیدل,مسابقه امریکن آیدل,پردرآمد ترین خوانندگان امریکن ایدل

این خواننده 23 ساله خیلی زود محبوب شد. ترانه برد او در امریکن آیدل بیش از 4 میلیون کپی فروخت که در تاریخ این برنامه بی سابقه بوده است. آلبوم اول او نیز گواهی پلاتینوم دریافت کرد.

 3. آدام لامبرت (5 میلیون دلار) (رتبه مشترک)

 

امریکن آیدل,مسابقه امریکن آیدل,پردرآمد ترین خوانندگان امریکن ایدل

 آدام از امریکن آیدل به عنوان سکوی پرتابی به سوی موفقیت حرفه ای استفاده کرد. او در برنامه های زنده نیز شرکت می کند و درآمد خود را بالا می برد. آخرین آلبوم او Trespassing نام دارد.

 5. کریس داتری (4 میلیون دلار)

 

امریکن آیدل,مسابقه امریکن آیدل,پردرآمد ترین خوانندگان امریکن ایدل

گروه راک کریس داتری با 4 میلیون دلار درآمد برای دومین سال متوالی و به لطف تورهای طولانی در این فهرست قرار گرفت. آلبوم جدید آنها که Baptized نام دارد پائیز امسال منتشر شد.

6. اسکاتی مک کریری (3 میلیون دلار)

 

امریکن آیدل,مسابقه امریکن آیدل,پردرآمد ترین خوانندگان امریکن ایدل

اسکاتی که هنوز به سن قانونی هم نرسیده و از برد او در امریکن آیدل سه سال می گذرد، برای خودش نام و نشانی دست و پا کرده است. آلبوم اول او با عنوان Clear As Day بیش از 1 میلیون کپی فروخت.

7. تیلور هیکس (2.5 میلیون دلار)

 

امریکن آیدل,مسابقه امریکن آیدل,پردرآمد ترین خوانندگان امریکن ایدل

 
اولین و تنها شرکت کننده آیدل که در وگاس زندگی می کند، هیکس است که از بالیز شروع کرد و به عرصه بزرگتری همچون هتل و کازینوی پاریس لاس وگاس رسید. او که برنده فصل پنجم آیدل است، در آلاباما هم رستورانی همراه با شریکش دارد و حالا پنج شب در هفته اجرا دارد.

8. فانتازیا بارینو (1.5 میلیون دلار) (رتبه مشترک)

 

امریکن آیدل,مسابقه امریکن آیدل,پردرآمد ترین خوانندگان امریکن ایدل

بارینو که به اندازه برندگان دیگر امریکن آیدل تور ندارد، بیشتر درآمدهایش از فروش آلبوم هایش است. آلبوم جدید او با عنوان Side Effects of You سال گذشته رتبه دوم پرفروش ترین ها را داشت.

 

9. کلی پیکلر (1.5 میلیون دلار) (رتبه مشترک)

 

امریکن آیدل,مسابقه امریکن آیدل,پردرآمد ترین خوانندگان امریکن ایدل

او در فصل پنجم آیدل، رتبه ششم را بدست آورد، ولی این باعث نشد که پیکلر از بیشتر شرکت کنندگان آیدل کم بیاورد. درآمد او به لطف تورهایش و شرکت در برنامه Dancing With The Stars از سال گذشته تابحال 50 درصد افزایش داشته است.

10. کاترین مک فی (1 میلیون دلار)

 

امریکن آیدل,مسابقه امریکن آیدل,پردرآمد ترین خوانندگان امریکن ایدل

این شرکت کننده سابق امریکن آیدل بعد از شرکت در این مسابقه به سمت بازیگری روی آورد و بیشتر بخاطر حضورش در برنامه Smash است که در این لیست رتبه دارد.

 

منبع : www.persiantafrih.ir

 

نوشته شده توسط رضا در یک شنبه 20 بهمن 1392برچسب:,

و ساعت 19:56

وقتی که جنیفر لوپز سورپرایز میشود + عکس

وقتی که جنیفر لوپز سورپرایز میشود + عکس

جنیفر لوپز ستاره ۴۴ ساله هالیوودی این روزها یکی از داوران مسابقه استعدادیابی امریکن آیدل است ، او هنگام اجرای برنامه اش توسط یکی از شرکت کنندگان به شدت غافلگیر شد.

1194 300x118 وقتی که جنیفر لوپز سورپرایز میشود

وقتی که جنیفر لوپز سورپرایز میشود” کاساندار کاستنادا ” ۱۶ ساله هنگام ورود به صحنه بسیار مضطرب به نظر میرسد، او خطاب به جنیفر لوپز گفت :شخصیت شما را بسیار دوست دارم. او سپس در میان بهت داوران به جنیفر لوپز نزدیک شد و به او گفت : ” عموی من از من خواسته تا شماره اش را به شما بدهم ” و تکه کاغذی که شماره در آن بود به جنیفر لوپز داد.

مضمون پیام به این صورت بود : ” لطفا برای احوالپرسی تماس بگیرید یا پیغام دهید.

این دختر اضافه کرد : ” اسم عمویم جی است” و جنیفر لوپز در جواب گفته است :واقعا شوکه شده ام ، اما از او بخاطر لطفش سپاسگذارم.

به گفته این دختر ، عموی وی امیدوار بود بتواند جنیفر لوپز را به صرف غذا دعوت کرده تا با او بیشتر آشنا شود.

368 300x206 وقتی که جنیفر لوپز سورپرایز میشود

منبع : www.persiantafrih.ir

نوشته شده توسط رضا در یک شنبه 20 بهمن 1392برچسب:,

و ساعت 19:55

جنیفر لوپز از رازهای مخفی اش حرف میزند (عکس)

جنیفر لوپز از رازهای مخفی اش حرف میزند (عکس)

اخیرا صحبت های زیادی پیرامون رابطه این ستاره مشهور و کاسپر اسمارت معشوق 26 ساله اش به گوش میرسد. اختلاف سنی 18 ساله این زوج باعث شده است که رابطه آنها به یک سوژه رسانه ای تبدیل شود. جنیفر لوپز ستاره 44 ساله موسیقی پاپ در مصاحبه ای جدید اعلام کرده است رازهای داشتن یک رابطه عمیق و عاشقانه را یافته است.

او در صاحبه اش با مجله معروف گلامور اعلام کرد زندگی مشترک و ازدواج مفهوم خاصی برای وی دارد و به آن فکر میکند. جنیفر لوپز می افزاید مهترین چیز برای وی داشتن آرامش خاطر در رابطه عاشقانه است و هر زمان که احساس کند این آرامش وجود ندارد به رابطه اش خاتمه خواهد داد. این ستاره معروف هالیوودی که سه ازدواج ناموفق داشته است اذعان داشت که رابطه او و " کاسپر اسمارت " وارد مرحله جدیدی شده است.

 

منبع : www.persiantafrih.ir

 

نوشته شده توسط رضا در یک شنبه 20 بهمن 1392برچسب:,

و ساعت 19:53

رقابت مرگبار دو مانکن هالیوودی به قتل انجامید + عکس

 

رقابت مرگبار دو مانکن هالیوودی به قتل انجامید + عکس

کیم‌پام 23 ساله هنگام خروج از یک کلوپ شبانه مورد ضرب وشتم همکار سابق خود در عرصه تبلیغات محصولات آرایشی قرار گرفت و پس از برخورد ضربه شدید به سر به دلیل عارضه مغزی جان باخت.زن جوانی که به عنوان یک مدل برای تبلیغات محصولات آرایشی فعالیت می‌کرد،‌ پس از خروج از محل کارش مورد حمله و ضرب‌ و شتم وحشیانه ستاره تبلیغاتی قبلی در شهر سانتا‌آن، کالیفرنیا قرار گرفت.

رقابت مرگبار دو مانکن هالیوودی به قتل انجامید (+عکس)

به گزارش پلیس همکار سابق قربانی که رقابت شدیدی با وی به خاطر زیبایی و ماندن در عرصه مدل داشت به همراه چهار تن از دیگر دوستان خود با نقشه‌ی قبلی هنگام خارج شدن "کیم" از کلوپ به سمت وی حمله‌ور شدند. تصاویر فیلم‌های به دست‌ آمده توسط دوربین‌های تلفن همراه از صحنه جنایت،  پلیس را قادر ساخت تا ضاربین را شناسایی کند.پلیس جست‌وجوی خود را برای دستگیری ضارب اصلی این حمله وحشیانه به همراه چهار همدست دیگر وی که دو تن از آنان دو جوان 20 و 25 ساله هستند، ‌آغاز کرده است.

 

منبع : www.persiantafrih.ir

 

نوشته شده توسط رضا در یک شنبه 20 بهمن 1392برچسب:,

و ساعت 19:53

ون دیسل و رقص با اهنگ های از بیانسه و کیتی پری +عکس

ون دیسل و رقص با اهنگ های از بیانسه و کیتی پری +عکس

 

او در صفحه فیسبوک شخصی خودش ویدئویی را آپلود کرده که رقص او را با اهنگ های کیتی پری و بیانسه نشا ن می دهد. لباس های او هم جالب توجه است او با زیرپوس در این ویدئو ظاهر شده است که عضله های حجیم او را نشان می دهد همچنین در بخشی از ترانه surfboard، او حرکات رقص بیانسه را تقلید می کند که بسیار خنده دار است!

ون دیسل و رقص با اهنگ های از بیانسه و کیتی پری +عکس

این ویدئو مانند ویروسی در شبکه اینترنت پخش شده چراکه کاراکتر شخصی و فیلمی او همواره با متانت و وقار همراه بوده است و در ذهن طرفدارانش سوالهایی را ایجاد کرده است. او به تازگی در مصاحبه ای از سخت بودن و ویران کننده بودن مرگ دوست و همکارش پل واکر در سری فیلمهای سریع و خشمگین برای خودش خبر داده بود.

ون دیسل و رقص با اهنگ های از بیانسه و کیتی پری +عکس

اما به نظر این کار ون دیسل مربوط به فیلم اخیر او یعنی Riddick باشد چرا که در پایان این ویدئوی ۷ دقیقه ای او اعلام می کند” Universal  به من زنگ زد و اعلام کرد DVD  فیلم Riddick  در نمودارهای آماری در فروش اول است! این یک پیروزی برای همه ماست واقعاً ، واقعاً می خواهم از شما تشکر کنم. التبه Universal  گفته که می خواهد نسخه بعدی این فیلم را هم بسازد!

ون دیسل و رقص با اهنگ های از بیانسه و کیتی پری +عکس

منبع : www.persiantafrih.ir

نوشته شده توسط رضا در یک شنبه 20 بهمن 1392برچسب:,

و ساعت 19:52

تجاوز جنسی کارگردان مشهور به دختر خوانده اش !! + عکس

تجاوز جنسی کارگردان مشهور به دختر خوانده اش !! + عکس

وودی آلن کارگردان مشهور هالیوودی به دختر خوانده هایش تجاوز جنسی می کرد و این موضوع جنجال زیادی را به راه انداخته است….

وودی آلن این روزها نامش در جشنواره‌ها با فیلم یاسمن آبی(جاسمین غمگین) زیاد شنیده می‌شود. کارگردان مشهور هالیوود حالا این روزها درگیر جنجالی شده که بار دیگر نظر رسانه‌ها را به خود جلب کرده است. دختر خوانده وودی‌آلن پدرش را در نامه‌ای سرگشاده به آزار و اذیت جنسی او در سن ۷ سالگی متهم کرده است.

دیلان فارو، دختر خوانده وودی آلن در نامه‌‌ای که سایت روزنامه نیویورک تایمز آن را منتشر کرده برای اولین بار به صورت مستقیم پدرش را به آزار و اذیت جنسی او در سن ۷ سالگی متهم کرده است. دیلان فارو در نامه خود اعلام کرده که پدرش او را برای اولین بار در هنگام بازی با ترن اسباب‌بازی برادرش مورد آزار قرار داده و او همچنان کابوس آن لحظات را می‌بیند.

دیلان فارو در این نامه گفته است هر وقت به صورت اتفاقی عکس این کارگردان هالیوود را روی پوسترها یا در تلویزیون می‌بیند مجبور است ساعت‌ها خودش را در اتاقی حبس کند تا شاید بتواند تلخی آن را روزها را فراموش کند.

248335 392 تجاوز جنسی کارگردان مشهور به دختر خوانده اش !!+عکس

248338 949 تجاوز جنسی کارگردان مشهور به دختر خوانده اش !!+عکس

دیلان فارو دختر میا فارو بازیگر زن هالیوود است که مدت‌ها بدون ازدواج کردن با وودی آلن زندگی می‌کرد. دیلان فارو می گوید پدرش به او می‌گفت که همه چیز بین او و دخترش یک راز است و اگر به کسی چیزی نگوید او را به پاریس می‌برد و دیلان می‌تواند در فیلم‌هایش بازی کند.

در زمان جدایی وودی آلن و میا فارو هم در دادگاه شکایت آزار و اذیت غیراخلاقی علیه کارگردان ۷۸ ساله هالیوود مطرح شد اما دادگاه او را تبرئه کرد. دیلان فارو با محکوم کردن ساختار هالیوود اعلام کرده که همه به خاطر شهرت وودی آلن چشم‌هایشان را به روی حقیقت بسته‌اند.

وودی آلن این اتهام‌های غیراخلاقی را رد کرده‌ اما مدت کوتاهی بعد از جدایی او از میا فارو مشخص شد او با سون-یی پروین،دختر خوانده دیگرش ارتباط دارد. وودی آلن در سال ۱۹۹۷ با دختر خوانده خودش ازدواج کرد؛مسئله‌ای که گفته می‌شود برای سرپوش گذاشتن بر آزار و اذیت جنسی او بوده است.

آلن در سال ۱۹۹۲ وارد رابطه با سون-یی پروین شد که دخترخوانده میا فارو است؛ درست همان سالی که جدایی این کارگردان از میا فارو اعلام شد. آلن و سون-یی پروین اکنون یک پسر دارند و دو دختر را هم به فرزندی پذیرفته‌اند.

248339 892 تجاوز جنسی کارگردان مشهور به دختر خوانده اش !!+عکس

وودی آلن با دختر خوانده‌‌اش مدتی بعد از جنجال آزار و اذیت جنسی ازدواج کرد

وودی آلن ازدواج‌ها و روابط خارج از ازدواج زیادی داشته است. او در سال ۱۹۵۴ و زمانی که نوزده سالش بود با هارلین روزن شانزده ساله ازدواج کرد. این دو در سال ۱۹۵۹ از یکدیگر جدا شدند. چندی بعد، روزن از آلن بابت تصویر نادرستی که از او در مصاحبه های تلویزیونی اش داده بود شکایت کرد. همسر دوم آلن، لوئیز لسر بود که در سال ۱۹۶۶ با یکدیگر ازدواج و در سال ۱۹۶۹ از یکدیگر جدا شدند. در سال ۱۹۷۰ آلن رابطه با دایان کیتون را آغاز کرد. این رابطه هم بعد از یک سال به پایان رسید.

آلن در ۱۹۸۰ وارد رابطه با میا فارو شد. این دو هرگز ازدواج نکردند اما یک فرزند داشتند و دو کودک دیگر را هم به فرزندی پذیرفتند. گفته می‌شود علت اصلی جدایی آنها فاش شدن فساد اخلاقی وودی آلن و آزار دختر خوانده‌هایشان از سوی او بوده است.

 

منبع : www.persiantafrih.ir

 

نوشته شده توسط رضا در یک شنبه 20 بهمن 1392برچسب:,

و ساعت 19:51

گلشیفته فراهانی برنده بهترین جایزه سزار

 

گلشیفته فراهانی برنده بهترین جایزه سزار

گلشیفته فراهانی برنده بهترین جایزه سزار

گلشیفته فراهانی بازیگر ایرانی مقیم فرانسه نامزد بهترین بازیگر زن جوایز سالانه سزار در سال ۲۰۱۴ شد.

روز گذشته نامزدهای سی و نهمین دوره جوایز سزار کشور فرانسه اعلام شد.به گزارش مجله اسکرین دیلی فیلم های آبی گرم ترین رنگ است(عبدالطیف کشیش)، Les Garçons Et Guillaume, A Table!(من،خودم و مام) ساخته گیوم گالینه پیشتاز جوایز سزار شده است.سی و نهمین دوره جوایز سزار طی مراسمی روز بیست و هشتم ماه فوریه اهدا می شود.

فیلم گذشته اصغر فرهادی در رشته بهترین فیلم،بهترین کارگردانی،بهترین بازیگر زن(بره نیس بژو)،بهترین فیلمنامه اریژینال،بهترین تدوین نامزد جایزه سزار شده است.گفتنی است که گلشیفته فراهانی برای سنگ صبور در رشته بهترین بازیگر تازه وارد کاندید شده است.

 

منبع : www.persiantafrih.ir

 

نوشته شده توسط رضا در یک شنبه 20 بهمن 1392برچسب:,

و ساعت 19:50

شوخی های باحال امیر جعفری با مهناز افشار در جشنواره فجر

شوخی های باحال امیر جعفری با مهناز افشار در جشنواره فجر

شوخی های باحال امیر جعفری با مهناز افشار در جشنواره فجر

روز اول سی و دومین جشنواره فیلم فجر با نمایش دو فیلم و حضور تعدادی از چهره های مطرح این دوره از جشنواره در برج میلاد همراه بود. فیلم بیگانه یکی از فیلم هایی بود که در روز نخست جشنواره فیلم فجر ۹۲ به نمایش درآمد و نشست خبری آن با حضور عواملش برگزار شد. حضور مهناز افشار و امیر جعفری و شوخی‌های آنها از نکات جالب نشست فیلم بیگانه در جشنواره فیلم فجر بود. از سوی دیگر می‌توان به غیبت پانته آ بهرام یکی دیگر از بازیگران اصلی این فیلم در نشست دیروز اشاره کرد.

آنچه در ادامه می‌آید گزارش تصویری نشست خبری فیلم «بیگانه» (عکسهای فیلم بیگانه) بهرام توکلی در جشنواره بین المللی فیلم فجر امسال است:

شوخی های باحال امیر جعفری با مهناز افشار در جشنواره فجر

شوخی های باحال امیر جعفری با مهناز افشار در جشنواره فجر

شوخی های باحال امیر جعفری با مهناز افشار در جشنواره فجر

شوخی های باحال امیر جعفری با مهناز افشار در جشنواره فجر

شوخی های باحال امیر جعفری با مهناز افشار در جشنواره فجر

شوخی های باحال امیر جعفری با مهناز افشار در جشنواره فجر

شوخی های باحال امیر جعفری با مهناز افشار در جشنواره فجر

شوخی های باحال امیر جعفری با مهناز افشار در جشنواره فجر

شوخی های باحال امیر جعفری با مهناز افشار در جشنواره فجر

شوخی های باحال امیر جعفری با مهناز افشار در جشنواره فجر

شوخی های باحال امیر جعفری با مهناز افشار در جشنواره فجر

شوخی های باحال امیر جعفری با مهناز افشار در جشنواره فجر

شوخی های باحال امیر جعفری با مهناز افشار در جشنواره فجر

منبع : www.persiantafrih.ir

نوشته شده توسط رضا در یک شنبه 20 بهمن 1392برچسب:,

و ساعت 19:49

پارتی دخترانه بازیگر مشهور ورود پسران ممنوع (عکس)

پارتی دخترانه بازیگر مشهور ورود پسران ممنوع (عکس)

پارتی دخترانه بازیگر مشهور ورود پسران ممنوع (عکس)

بازیگر سینما و تلویزیون به یاد روزهای خوش جوانی و مجردی تصمیم گرفت روز چهارشنبه جشن تولدی حسابی برای خود تدارک ببیند.جشنی دخترانه به دور از حتی یک دونه پسر! آشلی تیزدال 28 ساله جشن تولد خود را در کافه اروما لوس انجلس برگزار نمود.یکی یکی دوستان از راه می رسیدند.اشلی از پارتی ناهار کافه تنها عکس سیاه و سفیدی را در اینستگرام خود منتشر نمود که 6 تا از دوست دخترانش را نشان می داد که به دور یک میز حلقه زده اند.

پارتی دخترانه بازیگر مشهور ورود پسران ممنوع (عکس)

 

 

 

 

پارتی دخترانه بازیگر مشهور ورود پسران ممنوع (عکس)

منبع : www.persiantafrih.ir

نوشته شده توسط رضا در یک شنبه 20 بهمن 1392برچسب:,

و ساعت 19:47

شتر سواری زیباترین دختر شایسته در سواحل دوبی (عکس)

شتر سواری زیباترین دختر شایسته در سواحل دوبی (عکس)

شتر سواری زیباترین دختر شایسته در سواحل دوبی (عکس)

ایموجن در پرونده زیبایی خود عنوان خانم شایسته ایالت ولز را یدک می کشد.دست به هر کاری می زند تا اندام زیبای خود را به همگان نشان دهد.ایموجن توماس 31 ساله تصمیم گرفت به قول خودش وقت گذرانی کوتاهی در سواحل دوبی داشته باشد. هنگامی که در ساحل دوبی خواست شتر سواری را تجربه نماید همه چشمان افراد حاضر در ساحل را مجذوب خود نموده بود.
 
شتر سواری زیباترین دختر شایسته در سواحل دوبی (عکس)
 
شتر سواری زیباترین دختر شایسته در سواحل دوبی (عکس)

مرد عرب نیز همچنان که راهنمایی های لازم را برای سوار شدن می نمود زیر چشمی نیم نگاهی هم به او داشت.خانم در دوبی صفحه تویتر خود را دگرگون کرد.به گزارش پارس ناز شتر در حالی که ارام ارام بلند می شود خنده بر لب خانم ایموجن می نشیند.
 
شتر سواری زیباترین دختر شایسته در سواحل دوبی (عکس)

او با انتشار تصاویر زننده خود به کاربران خود گفت برای تنفس کوتاه و خوشگذرانی اندک به این جا امده ام سعی کردم یه جوری زمان بگذرد.امروز روز ملس و بسیار گرمی است.چند قدم در ساحل پرسه زدم.فکر می کنم رنگ پوستم عوض شده!شتر بوسی هم از من گرفت.فکر کردم می خواهد گازم بگیرد.دندوناش اینقدر کثیف بود که نیاز به مسواک داشت.
 
شتر سواری زیباترین دختر شایسته در سواحل دوبی (عکس)

نوشته شده توسط رضا در یک شنبه 20 بهمن 1392برچسب:,

و ساعت 19:47

وقتی عاشق ميشويم ....

وقتی عاشق ميشويم ....

وقتی عاشق ميشويم ....

یک کارشناس روانشناسی از دانشگاه کانتربری در نیوزیلند سعی دارد منشا جذابیت فردی را با مطالعه بروی تغییرات ایجاد شده بروی درک ما از زمان بفهمد.

دکتر جوانا آرانتس در حال آزمایش این موضوع است که وقتی یک جفت جذاب و مناسب خود را برای اولین بار می بینیم، آیا تغییری در درک ما از زمان اتفاق می افتد یا نه، که البته می توان آن را با فشارهای تکاملی که اجدادمان با آن روبرو بوده اند توضیح داد.

آرانتس اظهار داشت “ایدۀ اولیه برای تحقیقات ما از یک باور عامیانه می آید که وقتی در اولین نگاه عاشق کسی می شویم زمان به نظر آهسته می شود یا حتی می ایستد. این موضوع در فیلم ها و آهنگ های مختلفی هم نشان داده شده است.”

آرانتس می گوید “ما از نتایج تحقیقات قبلی می دانستیم که درک زمانی در موقعیت های واقعی که برای ما تهدید کننده هستند، مثل حوادث رانندگی، بانجی جامپینگ، یا حتی مثال هایی با شدت کمتر مثل تماشای عکس هایی از مارها در آزمایشگاه، می تواند آهسته شود.”

این تغییرات در درک زمان، که می توانند بسیار ظریف و نامحسوس باشند، با ایجاد تغییرات در آگاهی ما اتفاق می افتند و به وجود آمده اند چرا که شانس ما را برای زنده ماندن بیشتر می کنند. از یک نگاه تکامل گرایانه، منطقی است که تغییر های مشابه در درک زمان نیز در موقعیت های مربوط به تولید مثل، مانند زمانی که یک جفت جذاب و مناسب را برای اولین بار می بینید، اتفاق بیافتند.

آرانتس اینگونه می گوید “البته که اینطور است، این موضوع با حرف های پیرامون عشق در اولین نگاه همخوانی دارد. اما وقتی که ما به نوشته های علمی نگاهی انداختیم متوجه شدیم که تا قبل از این هیچ آزمایشی در این مورد صورت نگرفته است. در اولین تحقیقمان، که اخیرا در یک مجله روانشناسی منتشر شد، شرکت کنندگان زن عکس هایی از مردان و زنان جذاب و غیر جذاب را مشاهده کردند که برای زمان کمی در کامپیوتر نشان داده می شدند و آنها می بایست با نگاه داشتن کلیک ماوس، مدت زمانی که این عکس ها نمایش داده شده اند را تخمین می زدند.”

او اضافه می کند “ما متوجه شدیم که مدت زمان تخمین زده شده برای مردان جذاب طولانی تر از مردان غیر جذاب بود، در حالی که هیچ تفاوتی در مدت زمان های تخمین زده شده در مورد زنان جذاب و غیر جذاب وجود نداشت. این نتایج، پیش بینی ما از حساس بودن سیستم درک زمانی به تولید مثل را تائید می کنند”

حال محققان قصد دارند نتایج اولیه را دنبال کنند و به صورت منظمی نقش درک زمانی را در جذب شدن به جنس مخالف مطالعه کنند. آنها از روش های آزمایشگاهی و واقعی برای کاوش در آنچه که خودکار و از روی غریزه در سیستم ادراکی ما اتفاق می افتد، استفاده خواهند کرد.

 

منبع : www.persiantafrih.ir

 

نوشته شده توسط رضا در چهار شنبه 16 بهمن 1392برچسب:,

و ساعت 21:6

عاشقانه/بیائید اینقدر بی رحمانه رفتار نکنیم!

عاشقانه/بیائید اینقدر بی رحمانه رفتار نکنیم!

عاشقانه/بیائید اینقدر بی رحمانه رفتار نکنیم!

دل آدم ...چه گرم می شود گاهی ساده... به یک دلخوشی کوچک...

به یک احوالپرسی ساده...
به یک دلداری کوتاه ...
به یک "تکان سر"...یعنی...تو را می فهمم...

... به یک گوش دادن خالی ...بدون داوری!
به یک همراهی شدن کوچک ...
به حتی یک همراهی کردن ممتد آرام ...
به یک پرسش :"روزگارت چگونه است ؟"

به یک دعوت کوچک به صرف یک فنجان چای !
... به یک وقت گذاشتن برای تو...
به شنیدن یک "من کنارت هستم "...
به یک هدیه ی بی مناسبت ...
به یک" دوستت دارم "بی دلیل ...

به یک غافلگیری:به یک خوشحال کردن کوچک ...
به یک نگاه ...
به یک شاخه گل...
دل آدم گاهی ...چه شاد است ...
به یک فهمیده شدن ...درست !

به لبخند!
به یک سلام !
به یک تعریف به یک تایید به یک تبریک ...!!!

و ما چه بی رحمانه این دلخوشی های کوچک و ساده را از هم هم دریغ میکنیم و تمام محبت و دوست داشتن مان را گذاشته ایم کنار تا به یک باره همه آنها را پس از مرگ نثار هم کنیم

 

منبع : www.persiantafrih.ir

 

نوشته شده توسط رضا در چهار شنبه 16 بهمن 1392برچسب:,

و ساعت 21:6

دلایل گرایش به جنس مخالف!؟

دلایل گرایش به جنس مخالف!؟

دلایل گرایش به جنس مخالف!؟

عشق، پدیده ای هیجانی و اعجاب انگیز است که بیشتر مردم جهان را درگیر خود می کند.

رابطه دوستی و صمیمیت یعنی توانایی در میان گذاشتن افکار و احساسات با یک دوست. در یک رابطه صمیمی، فرد احساس راحتی می کند و اطلاعاتی راجع به خود در اختیار دیگری قرار می دهد. گونه ای از این رابطه دوستی و صمیمیت مربوط به جنس مخالف می شود.

رویکردهای گوناگون، تلاش هایی برای تبیین دلایل و عوامل زمینه ساز گرایش به جنس مخالف داشته و هر یک از منظری به این مسئله نگاه کرده اند اما آنچه می توان در همه این رویکردها و نظریه ها یافت، بیان این است که «گرایش به جنس مخالف امری کاملا طبیعی و سالم است». با این حال در این مقاله سعی خواهیم داشت از منظر روانشناسی دلایل گرایش به جنس مخالف را برای شما شرح دهیم.

وارد شدن به سنین نوجوانی
عشق، پدیده ای هیجانی و اعجاب انگیز است که بیشتر مردم جهان را درگیر خود می کند. دلباختگی و عشق برای اولین بار در دوران بلوغ، احساس و معمولا با یک نگاه شروع می شود. از این رو، خاطرخواهی و تمایل به غیرهمجنس در نوجوانی طبیعی است و نوجوانان با فشار زیادی برای داشتن رابطه با غیرهمجنس روبرو هستند. بسیاری از آنان، ساعت ها درباره خاطرخواهی که حتی او را هم نمی شناسند، به خیالبافی می پردازند و این خاطرخواهی را به عنوان عشق قلمداد می کنند در حالی که این دلباختگی احساس درازمدت و پایداری نخواهد بود.

بیدار شدن تمایلات جنسی و میل به رابطه صمیمی
از دوران نوجوانی، احساسات جنسی با تاکید بیشتری نسبت به سنین قبلی افزایش می یابد و نوجوانان میل شدیدی برای برقراری رابطه صمیمی و عموما با غیرهمجنس پیدا می کنند. البته این گرایش در پسران و دختران متفاوت است، به طوری که پسران احساسات و تمایل روابط جنسی شدیدتری دارند، به سرعت تحریک می شوند و در روابط دوستی با غیرهمجنس بر جنبه های روابط جنسی تاکید می کنند، در حالی که نوجوانان دختر، تمایل زیادی به نشانه های عاطفی دارند.

رهایی از هیجانات منفی
دوره نوجوانی و جوانی پر از هیجان است، هیجاناتی که گاهی مانند افسردگی و اضطراب جنبه منفی دارند. برخی از مشاوران سلامت روان، فرض می کنند افسردگی و اضطراب با گرایش به جنس مخالف ارتباط دارد. مطالعه ای در این زمینه نشان داد افسردگی در تعدادی از دختران و مصرف مواد مخدر در تعدادی از پسران عامل خطرناکی برای تجربه جنسی در رابطه با غیرهمجنس است. در واقع برخی از نوجوانان و جوانان برای کنترل اضطراب و افسردگی به سمت برقراری رابطه با جنس مخالف رو می آورند و این روابط راه فراری برای آنان می شود.

دستیابی به هویت مردانگی و زنانگی
در اواخر نوجوانی و اوایل جوانی، فرد به دنبال کسب هویتی است که متناسب با جنسیت خود باشد، گرایش به جنس مخالف می تواند برای هر دو جنس احساس هویت مردانگی و زنانگی را تقویت کند. در تحقیقی، نوجوانانی که به دنبال هویت بوده اند، انتخاب دوست دختر و پسر آنها اتفاقی تر و تصادفی صورت می گیرد اما نوجوانانی که ایده های نسبتا روشنی از هویت خود داشته اند، بیشتر به دنبال صمیمیت و اعتماد در روابط بوده اند.

کسب شناخت برای ازدواج
برخی از افراد به خصوص دختران، صرفا برای ایجاد زمینه های شناخت بیشتر که منجر به ازدواج و رابطه ای متعهدانه و بلند مدت شود، به سمت برقراری ارتباط با جنس مخالف می روند. در این موارد دختر و پسر با طرح مسئله ازدواج با یکدیگر سعی می کنند نیازهای عاطفی همدیگر را برآورده کنند و به شناخت بیشتر یکدیگر مبادرت ورزند. گرچه در شرایط کنونی جامعه ما، بسیاری از این روابط با مخالفت خانواده، در نهایت منجر به ازدواج نخواهد شد.

فشار همسالان
در سنین نوجوانی و جوانی برای هر دو جنس فشار زیادی از طرف دوستان و همسالان برای برقراری رابطه نزدیک با غیرهمجنس ایجاد می شود. به طوری که دختران داشتن دوست پسر را نشانه جذابیت و پسران داشتن دوست دختر را نشانه قدرت و احساس مردانگی می دانند.

فرصت های اجتماعی بیشتر
در تحقیقات مشخص شده است گاهی صرف نمایش مکرر یک محرک معین، رفته رفته نگرش خوشایندتری نسبت به آن پدیده به وجود می آورد. شاید به وجود آمدن بیشتر زمینه های آشنایی، مجاورت، اوقات خوش، دیدن مداوم و طولانی افراد در طی یک دوره و ... یکی از دلایل به وجود آمدن و به خصوص شیوع علاقه و گرایش به جنس مخالف باشد. البته این بدان معنا نیست که به وجود آمدن زمینه های حضور زنان و دختران در عرصه های اجتماعی مانند مردان، بد و نکوهیده است، بلکه بدین معناست که در روند طبیعی این موضوع، پیدایش و شیوع بیشتر گرایش به جنس مخالف به دلیل فراهم شدن زمینه های مناسب، افزایش می یابد.

شیوه های فرزند پروری والدین
نوع روابط با غیر همجنس در نوجوانی و جوانی، رابطه نزدیکی با پیوند بین والدین و نوجوان در کودکی دارد. اگر فرد در کودکی حضور فعال، حساس و همیشگی والدین را تجربه کند، بر روابط نوجوانی او تاثیر مطلوبی می گذارد.


در یک پژوهش در آمریکا، نشان داده شد حمایت والدین از نوجوانان خود و درگیر شدن در زندگی آنها، تاثیر مهمی بر رفتار دوستی نوجوان دارد. در بین نوجوانانی که می گویند آنها هرگز درباره مشکلات خود با اعضای خانواده بحث و گفتگو نمی کنند، احتمال گرایش به جنس مخالف و اعمال رفتارهای پرخطر جنسی شایع تر است.

نوجوانان پسر، که حمایت عاطفی بسیاری از والدین خود دریافت می کنند، و دخترانی هم که با مادرانشان صحبت می کنند، کمتر در معرض خطر برقراری روابط خطرناک با غیرهمجنس قرار دارند. نوجوانی که در دوره کودکی خود پاسخ های مناسبی به نیازهای عاطفی و جسمی اش از سوی والدین دریافت نکرده، ممکن است به دلیل احساس طرد از سوی والدین در صورت ارتباط با غیر همجنس به سرعت در روابط درگیر شود تا احساس کند به دوست پسر یا دختر خود بسیار نزدیک است.

همچنین نداشتن علاقه برای تشکیل خانواده، بالا رفتن سن ازدواج، کمبود محبت، نیاز به همدلی و ابراز عاطفه، زندگی در خانواده با روابط ضعیف عاطفی، ناآگاهی از خود و جنس مخالف، چشم و هم چشمی و ... از جمله عوامل تاثیرگذار بر افزایش گرایش به روابط احساسی بین دختر و پسر در این دوران است.

 

منبع : www.persiantafrih.ir

 

نوشته شده توسط رضا در چهار شنبه 16 بهمن 1392برچسب:,

و ساعت 21:5

اقدام عاشقانه این مرد پس از مرگ همسرش (عکس)

اقدام عاشقانه این مرد پس از مرگ همسرش (عکس)

اقدام عاشقانه این مرد پس از مرگ همسرش (عکس)

مردی 34 ساله امریکایی اقدام به انتشار آلبومی از عکس های زیبا در کنار دخترش  در دنیای مجازی کرده است و نکته قابل توجه در این مسئله ژستهای جالبی است که از این پدر و دختر در آلبوم دیده میشود.

این مرد همسر جوانش را درست یک سال بعد از تولد دخترش در اثر سرطان ریه از دست داده است و در این آلبوم ژست های مربوط به عکس های عروسی اش را با دخترش بازسازی کرده و به نوعی او را جای مادرش قرار داده است.

او پاییز امسال تصمیم گرفت منزلش را بفروشد و برای اینکه آخرین خاطرات را در این خانه رقم بزند ایده تهیه این آلبوم در ذهن او خطور کرد. این زوج جوان در سال 2009 و یک روز بعد از خرید این خانه باهم ازدواج کرده و از فضای خالی خانه شان به عنوان لوکیشن عکاسی استفاده کردند. و اکنون این مرد با ثبت این تصاویر خاطرات شیرین ورود به این خانه را دوباره زنده کرد.

مادر او یک عکاس حرفه ای است و کار تهیه آلبوم را بر عهده داشته است. این مرد عاشق پیشه میگوید : دخترم خیلی کوچک است و هنوز  نمیتواند درک کند این کار چه هدفی داشته است. اما مطمئنم هنگامیکه بزرگ شد معنای آن را فهمیده و خوشحال خواهد بود.

اقدام عاشقانه این مرد پس از مرگ همسرش (عکس)

اقدام عاشقانه این مرد پس از مرگ همسرش (عکس)

اقدام عاشقانه این مرد پس از مرگ همسرش (عکس)

اقدام عاشقانه این مرد پس از مرگ همسرش (عکس)

منبع : www.persiantafrih.ir

نوشته شده توسط رضا در چهار شنبه 16 بهمن 1392برچسب:,

و ساعت 21:2

چرا بر سر کسی که دوست داریمش داد می زنیم؟

چرا بر سر کسی که دوست داریمش داد می زنیم؟

جرا هنگام مشاجره فریاد میزنیم ؟؟؟
استادی از شاگردانش پرسید :
چرا ما وقتی عصبانی هستیم داد میزنیم ؟
چرا مردم هنگامی که خشمگین هستند صدایشان را بلند می کنند و سر هم داد می کشند ؟

شاگردان فکری کردند و یکی از آنها گفت :…
چون در آن لحظه ، آرامش و خونسردیمان را از دست می دهیم .

استاد پرسید : این که آرامشمان را از دست می دهیم درست است اما چرا با وجودی که طرف مقابل کنارمان قرار دارد داد می زنیم ؟ آیا نمی توان با صدای ملایم صحبت کرد ؟ چرا هنگامی که خشمگین هستیم داد می زنیم ؟
شاگردان هر کدام جواب هایی دادند اما پاسخ های هیچکدام استاد را راضی نکرد .
سر انجام او چنین توضیح داد :

هنگامی که دو نفر از دست یکدیگر عصبانی هستند ، قلب هایشان از یکدیگر فاصله می گیرد .

 

آنها برای این که فاصله را جبران کنند مجبورند داد بزنند .
هر چه میزان عصبانیت و خشم بیشتر باشد ، این فاصله بیشتر است و آنها باید صدایشان را بلند تر کنند .

 
سپس استاد گفت :

هنگامی که دو نفر عاشق همدیگه باشند چه اتفاقی می افته ؟
آنها سر هم داد نمی زنند بلکه خیلی به آرامی با هم صحبت می کنند . چرا ؟
چون قلب هایشان خیلی بهم نزدیکه ، فاصله قلب هایشان بسیار کم است .
استاد ادامه داد :
هنگامی که عشقشان به یکدیگر بیشتر شد ، چه اتفاقی می افتد ؟ آنها حتی حرف معمولی هم با هم نمی زنند و فقط در گوش هم نجوا می کنند و عشقشان باز هم به یکدیگر بیشتر می شود .

سر انجام ، حتی از نجوا کردن هم بی نیاز می شوند و فقط به یکدیگر نگاه می کنند .

این هنگامی است که دیگر هیچ فاصله ای بین قلب های آنها باقی نمانده باشد .

 

منبع : www.persiantafrih.ir

 

نوشته شده توسط رضا در چهار شنبه 16 بهمن 1392برچسب:,

و ساعت 21:0

قورباغه از نوع عاشقش + عکس

قورباغه از نوع عاشقش + عکس

آیا فقط انسان ها، آن هم در دوره نامزدی، این جمله را به کار می برند: عزیزم خیس نشی؟

آقای کتب الدین وقتی این صحنه را دید بسیار متعجب شد که قورباغه ای در برابر باران پشت برگ گیاهان پناه گرفنه است:

اما از آن عجیب تر این که قورباغه دیگری برگ یگ گل را بالای سر شریک زندگی خود گرفته تا بالای سرش چتری بسازد که از ریختن باران بر او جلوگیری کند:

گزارش نویس دیلی میل، این قورباغه را شبیه شاهزاده ای دانسته که دارد جوانمردی خود را به همسرش نشان می دهد.

آقای کتب الدین چهار ماه است که این قورباغه ها را در باغ پشت خانه اش در شهر ساسکس انگلیس زیر نظر دارد.

قورباغه عاشق به این میگن  ! (+عکس)

قورباغه عاشق به این میگن  ! (+عکس)

 

منبع : www.persiantafrih.ir

 

نوشته شده توسط رضا در چهار شنبه 16 بهمن 1392برچسب:,

و ساعت 20:59

شما هم این جملات را دوست دارید؟

 

شما هم این جملات را دوست دارید؟

شما هم این جملات را دوست دارید؟

ﯾﻪ ﭘﺴﺮﺍﯾﯽ ﻫﺴﺘﻦ ﮐﻪ. . .
ﺻﺪﺍﯼ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﺷﻮﻥ ﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﻣﯿﭙﯿﭽﻪ
ﺷﻠﻮﺍﺭﺍﺷﻮﻥ ﻧﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺮﺍﺷﻮﻥ ﺑﺰﺭﮔﻪ ﻧﻪ
ﺧﯿﻠﯽ ﮐﻮﭼﯿﮏ
ﺍﺑﺮﻭﻫﺎﺷﻮﻥ ﻓﺎﺑﺮﯾﮏ ﺧﻮﺩﺷﻮﻧﻪ
ﻫﻤﻮﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻧﻪ ﻟﮑﺴﻮﺯ ﺩﺍﺭﻥ ﻧﻪ ﮐﻤـﺮﯼ!..
ﺍﻣﺎ ﻣـﺮﺍﻡ ﺩﺍﺭﻥ

ﭼﺸﻤﺸﻮﻥ ﻫﻤﻪ ﺟﺎ ﮐﺎﺭ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﻪ
ﭘﺴﺮﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﻣﻮﺯﯾﮑـ ﻫﺎﯼ ﺧﺎﺭﺟﯽ ﺭﻭ ﺑﺪﻭﻥ
ﻣﻌﻨﯽ ﮐﺮﺩﻥ ﺣﻔﻆ ﻧﻤﯿﮑﻨﻦ

ﭘُــــﺰ ﻧﻤﯿـــــــﺪﻥ
ﭘﺎﺗﻮﻕ ﺷﻮﻥ ﻣﻬﻤﻮﻧﯽ ﻭ ﺷﯿﺸﻪ ﻭ ﺍﻧﻮﺍﻉ
ﻣﺸﺮﻭﺑﯽ ﺟﺎﺕ ﻧﯿﺴﺖ
ﺁﺭﻩ ﺭﻓﯿـﻖ!..

ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺗﮑﯿﻪ ﮐﻼﻣﺸﻮﻥ ﻣﻌﺮﻓﺘﻪ
ﺑﯽ ﺭﯾﺎ، ﺑﺎ ﺧﺪﺍ، ﻣﻬـﺮﺑﻮﻥ ﻭ ﺑﺎ ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺘﻦ
ﺁﺩﻡ ﻣﯿﺘــﻮﻧﻪ ﺑﻬﺸﻮﻥ ﺗﮑﯿﻪ ﮐﻨﻪ
ﮐﻨﺎﺭﺷـﻮﻥ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﺩﺍﺭﯼ

ﮐﻨـﺎﺭﺵ ﺑﺎﺷﯽ ﯾﺎ ﻧﺒﺎﺷﯽ ﺣﻮﺍﺳﺶ ﺑﻪ ﺑﻘﯿﻪ
ﺩﺧﺘﺮﺍ ﻧﯿﺴﺖ
ﻭ ﺁﺩﻡ ﻫﺎ ﺭﻭ ﻣﺜﻞ ﻫـﻢ ﻧﻤﯽ ﺑﯿﻨﻦ
ﺍﯾﻦ ﺟﻮﺭ ﭘﺴﺮﺍ ﺧﯿﻠﯽ ﻣـﺮﺩﻥ

ﺧﯿﻠﯽ ﺗﮑﻦ، ﺧﯿﻠﯽ ﺧﺎﺻﻦ...
ﺧﯿﻠﯽ ﺷﻮﺧﻦ ﻭ ﺟﻨﮕﻮﻟﮑـ ﺑﺎﺯﯼ ﺩﺭ ﻣﯿـﺎﺭﻥ
ﻭﻟﯽ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺷﻮﻥ ﻗﻮﯾﻪ

ﺁﻩ ﮐﻪ ﺑﮑﺸﻦ ﺧﺪﺍ ﺩﻧﯿﺎ ﺭﻭ ﻭﺍﺳﺸﻮﻥ ﺯﯾﺮ ﻭ ﺭﻭ
ﻣﯿﮑﻨﻪ
اینارو اذیت نكنید،با احساساتشون بازی نكنید
کار خوبی نیست بخدا

منبع : www.persiantafrih.ir

نوشته شده توسط رضا در چهار شنبه 16 بهمن 1392برچسب:,

و ساعت 20:56

تمرینی برای درمان کم شدن میل جنسی زنان

تمرینی برای درمان کم شدن میل جنسی زنان

اولین مرحله از چرخه جنسی داشتن رغبت جنسی به فرد مقابل است. زنان دوست دارند اغوا شوند، دوست دارند بدانند بخاطر اینکه آنها را دوست دارید با آنها ارتباط جنسی برقرار می کنید نه از سر ناچاری و نه برای ارضا شدن خودتان. این حتی شما را در موقعیت ضعیف تری قرار می دهد، چون رابطه جنسی مثل یک نیاز یک طرفه می شود یعنی مرد تقاضا می کند و زن عرضه می کند که حالت متعادلی نیست.

تمرینی که در اینجا به شما می دهیم برای بر قراری این تعادل خیلی مفید است. این تمرین تمرکر حسی نام دارد: جلساتی را فقط برای تمرکز و عشق ورزی به هم اختصاص بدهید. یعنی اگر بچه دارید بعد از اینکه به خواب رفتند و یا روزی که پیش مادربزرگ یا خاله شان هستند زمانی را با هم خلوت کنید.

اگر در ابتدا خجالت میکشید ایرادی ندارد که این کار را در نور بسیار کم انجام دهید. حتی میتوانید لباس نازکی به تن داشته باشید که معذب نشوید.

در طول این تمرین یکی دراز می کشد و دیگری با دقت تمام بدن او را نوازش می کند، دقت کنید که این کار حالت ماساژ دادن ندارد بلکه حالتی است که شما به لذت بردن و کشف نقاط مختلف بدن همسرتان می پردازید. در طول این تمرین از لمس کردن ناحیه تناسلی و سینه هم در خانم ها و هم در آقایان پرهیز کنید، چون این تمرین اصلا ربطی به رابطه جنسی ندارد.

این تمرین برای آن است که به هم ثابت کنید تنها برای برقراری رابطه جنسی به سمت هم نمی روید بلکه می توانید از روی محبت و علاقه همدیگر را لمس کرده و از این تماس لذت ببرید. هر دو طرف باید بر روی احساس خودشان تمرکز کنند. بعد جایتان را با هم عوض کنید و بعد از تمرین راجع به احساستان با هم صحبت کنید. از لمس چه مناطقی از بدن طرف مقابلتان لذت بردید؟ اگر چطور بود بهتر می شد و غیره.

با وجود اینکه اکثر زوج ها بخصوص کسانی که سال هاست با هم زندگی می کنند فکر می کنند همدیگر را به خوبی می شناسند من تضمین می کنم که با انجام این تمرین نکاتی را در مورد خودتان و همسرتان یاد می گیرید که تعجب زده می شوید. این تمرین استانداردی است که برای درمان کم شدن میل جنسی در خانم ها توصیه می شود

بخاطر داشته باشید که بر روی مثبت ها تمرکز کنید و تا جای ممکن بدنبال یادگیری باشید تا هر چیز دیگر. اگر هر دو نفر موافق بودید می توانید این تمرین را هر از گاهی به عنوان بخشی از پیش نوازی پیش از بر قراری رابطه جنسی تان هم استفاده کنید. تاکید می کنم هر از گاهی چون این تمرین نباید همیشه به برقراری رابطه جنسی بیانجامد و گرنه کل هدف آن از بین می رود.

منبع : www.persiantafrih.ir

نوشته شده توسط رضا در شنبه 12 بهمن 1392برچسب:,

و ساعت 22:3

حال گیری های روابط جنسی که هر زن و شوهر باید بدانند

حال گیری های روابط جنسی که هر زن و شوهر باید بدانند

بسیاری از زوجهای جوان به دلیل عدم آشنایی و در پاره ای از موارد نبود آگاهی کافی درباره نحوه برخورد با روابط عاطفی و زناشویی بین همسران ، با مشکلاتی مواجه هستند، که متاسفانه این مشکلات در برخی از موارد تبدیل به بحران های خانوادگی می گرد که آثار آن در معضلاتی همچون افزایش آمار طلاق در جامعه ، تنوع طلبی جنسی و…. قابل مشاهده می باشد. با هدف پیش گیری از ایجاد این گونه مشکلات و با احترام به حریم خانواده ، جهت افزایش دانایی زوجهای جوان وکمک به بهبود واستحکام روابط همسران اقدام به تهیه و ارائه مطلب زیر نموده ایم.

خراب کردن رابطه جنسی میان همسران کار چندان سختی نیست. کافی است که با خیالی راحت و آسوده، توصیه‌های ذکر شده در ادامه این نوشتار را عملی کنید و مطمئن باشید که از آن پس، ازدواجتان فاقد هرگونه رابطه جنسی با همسر یا دستکم بدون لذت خواهد بود. البته بعد از آن و به مرور زمان، بکلی احساس تنهایی و بی‌کسی خواهید کرد.          

رابطه جنسی به خاطر احساساتی که همراه آن است خیلی راحت خراب می‌شود. تمایلات جنسی ما به سادگی تحت تاثیر اعتماد به نفس، ناامنی‌های احساسی، فشار‌ها، انتقاد‌ها و انتظارات است. پس برای اینکه حسابی رابطه جنسی با همسرتان را خراب کنید، راه‌های زیر را عملی کنید:

۱ -حالگیری اول: فقط چون ازدواج کرده‌اید انتظار رابطه جنسی داشته باشید

هر همسری باید وظایف زناشویی خود را انجام دهد به همین خاطر همسرتان موظف است که با شما رابطه جنسی داشته باشد. این یکی از فواید ازدواج است.

۲ -حالگیری دوم : هر هفته فقط در یک زمان و مکان خاص رابطه جنسی داشته باشید

با این کار دیگر هیچ کدام از شما با یک زمان یا مکان جدید سورپرایز نخواهید شد. «پنج شنبه شب، ساعت نه و نیم، در تختخواب». مطمئناً هیچکس از یکنواختی در رابطه جنسی لذت نمی‌برد.

۳-حالگیری سوم : برای رابطه جنسی خود هربار از یک الگو پیروی کنید

دقت کنید که هر بار یکسری کارهای یکنواخت و روتین شده را پشت هم انجام دهید. اصلاً مگر در رابطه جنسی تنوع هم مهم است؟

۴ – حالگیری چهارم : فقط خودتان را  در نظر بگیرید

اگر در رابطه جنسی فقط خودتان را در نظر میگیرید و می‌دانید که همسرتان از برخی رفتارهای شما خوشش نمی‌آید. بخصوص وقتی معتقدید اگر واقعاً شما را دوست دارد پس باید تحمل کند، ضربه‌ای اساسی و موفقیت‌آمیز به رابطه خود زده‌اید!

۵ – حالگیری پنجم : فقط با هدف رابطه جنسی همسرتان را نوازش کنید

واقعاً چه کسی به نوازش غیرجنسی نیاز دارد؟ این طوری همسرتان می‌فهمد که نوازش کردن و رابطه جنسی با هم یکسان است.

۶ – حالگیری ششم : برای برقراری رابطه جنسی پیش نوازی را کنار بگذارید

در دنیایی با این سرعت بالا که ما زندگی می‌کنیم، دیگر چه کسی وقت دارد که آرام آرام رابطه جنسی را شروع کند؟ نیازی نیست این همه همدیگر را اذیت کنید. دست از اتلاف وقت بردارید و یکسره سراغ عمل اصلی بروید. از این گذشته، هر دوی شما باید صبح بروید سر کار پس باید به اندازه کافی هم بخوابید!

7 -حالگیری هفتم : از عملکرد جنسی همسرتان انتقاد کنید

اگر این کار را نکنید همسرتان چطور باید با عیب و ایرادهای کار خود آشنا شود؟ اگر این کار را نکنید تا آخر می‌خواهد کارهایی را انجام دهد که شما را آزار می‌دهد!

۸ – حالگیری هشتم : از ظاهر همسرتان انتقاد کنید

هرچه سن همسرتان بالا‌تر می‌رود و دیگر کمتر به ظاهر خود رسیدگی می‌کند، حتماً به او بگویید که چقدر ظاهر او میل جنسی شما را سرکوب می‌کند. این کار باعث می‌شود کمی به خودش بیاید و به وضع ظاهرش رسیدگی بیشتری کند.

۹ – حالگیری نهم : موقع رابطه جنسی بگذارید تلویزیون روشن بماند

نباید بگذارید که رابطه جنسی باعث شود از برنامه تلویزیونی مورد علاقه‌تان عقب بمانید. پس تلویزیون را روشن نگه دارید و حین رابطه جنسی برنامه مورد علاقه‌تان را هم نگاه کنید.

۱۰ -حالگیری دهم :قبل از رابطه جنسی، حین رابطه جنسی، بعد از رابطه جنسی خبررسانی کنید!

در دنیای ارتباطات باید بگذارید همه از وضعیت زندگی جنسی شما مطلع باشند. به نظر شما اگر هر اتفاقی که می‌افتد را در فیسبوک خبررسانی نکنید آیا اصلاً آن اتفاق رخ داده است؟!

۱۱-حالگیری یازدهم : تا جایی که می‌توانید سریع تمامش کنید، یعنی به محض اینکه ارضاء شدید

در رابطه جنسی فقط خود شما مهم هستید. هیچ نیازی نیست که از همسرتان بپرسید که آیا می‌توانید کاری هم برای راضی کردن او بکنید یا نه. تصورتان این باشد که اگر چیزی نگفته است یعنی همه چیز عالی است.

۱۲ -حالگیری دوازدهم :وقتی رابطه جنسی تمام شد سریع حال و هوایتان را تغییر دهید

هرچه زود‌تر کارتان را تمام کنید سریع‌تر می‌توانید بخوابید. حرف زدن را بگذارید برای فردا سر صبحانه و هیچ نیازی هم به در آغوش گرفتن همدیگر نیست.

موارد فوق بخشی از راه‌هایی است که بشدت می‌تواند روی زندگی جنسی شما و همسرتان تاثیر گذاشته و صدمات جبران ناپذیری به آن وارد کند اما همیشه بدانید که رابطه جنسی صحیح و رضایتبخش یکی از کلیدهای اصلی پایداری روابط زناشویی است.‌‌

رها کردن همسرتان بدون اینکه وی ارضا شود او را بسیار عصبی و پریشان خاطر نموده؛ به نحوی که این حالت می‌تواند تا مدت‌ها اثرش باقی بماند و به گونه‌های مختلف مانند بهانه جویی، دعوا، خیانت، و… خود را نمودار سازد. برعکس، اگر نمی‌خواهید به روابط خود ضربه بزنید، همیشه با کسب آگاهی‌های لازم در این زمینه به بهبود زندگی جنسی خود و همسرتان کمک کنید.

منبع : www.persiantafrih.ir

نوشته شده توسط رضا در شنبه 12 بهمن 1392برچسب:,

و ساعت 21:58

چگونه برای ازدواج پول پس‌انداز کنید؟

چگونه برای ازدواج پول پس‌انداز کنید؟

تصمیم برای ازدواج انگیزه بزرگی جهت پس‌انداز کردن و سر‌و‌سامان دادن به وضعیت مالی می‌باشد. چرا که اگر بخواهید به عنوان مثال برای مراسم عروسی یا ماه عسل یا خرید خانه پول پس‌انداز کنید، این مدیریت اقتصادی در آینده‌ای نه چندان دور کمک بسیار موثری برای خود و همسر آینده‌تان خواهد بود.

پس انداز کردن
مساله مهم‌تر این است که عادت به پس‌انداز کردن می‌تواند به روابط زناشویی و سا‌ل‌های پیش‌روی‌تان کمک شایانی بکند. و باعث افزایش احساس رضایتمندی در شما و طرف مقابل‌ گردد و دیگر مجبور نباشید در لحظه تصمیم‌گیری نگران خرج‌ و مخارج ازدواج‌تان باشید.

برای این مهم راه‌کارهایی ارائه می‌شوند که انجام دادن‌شان ضروری است؛
** لیستی از همه مخارج خود تهیه کنید. اکثر مردم نمی‌دانند هر ماه چقدر پول خرج می‌کنند یا فکر می‌کنند کم‌تر از آن‌چه که واقعاً بوده، خرج کرده‌اند. هنگامی که لیست مخارج را جلوی چشم‌تان داشته باشید، راحت‌تر می‌دانید باید چه کارهایی را انجام دهید و چه کارهایی را انجام ندهید.

** وام بگیرید. مخصوصاً وام‌های مدت‌دار. این کار نه تنها پس‌اندازتان را در آینده بیش‌تر می‌کند، بلکه باعث می‌شود اعتبار شما در بانک بیش‌تر شده و در آینده بتوانید در صورت لزوم برای خرید خانه و اتومبیل وام‌هایی با بهره کم‌تر و در اقساط طولانی‌تر بگیرید.

** خرج‌های غیر‌ضروری را حذف کنید، مانند غذا خوردن در رستوران یا کافی‌شاپ رفتن، خرید تلویزیون، گوشی موبایل و پوشاکی که نیاز ندارید. به‌خاطر داشته باشید در طول زمان، حتی خرج‌های کم و اندک هم می‌تواند به پول زیادی تبدیل شود.

** وسایلی را که لازم ندارید، آنلاین یا از طریق روزنامه به حراج گذاشته و بفروشید. زیرا این‌کار باعث می‌شود هم مقداری پول به دست آورید و هم فضای کافی برای اسباب و اثاثیه جدید پس از ازدواج‌تان داشته باشید.

** حساب بانکی برای خودتان باز کنید که بیش‌ترین سود و کم‌ترین مالیات را داشته باشد. در حالی‌که بازار سهام و سایر سرمایه‌گذاری‌های مشابه می‌تواند برای سرمایه‌گذاری‌های بلند‌مدت مناسب باشد، چنان‌چه می‌خواهید تا کم‌تر از یک‌سال دیگر به جرگه متأهلین بپیوندید، بهترین راه این است که در یک بانک دولتی و معتبر حساب جاری باز کنید به‌طوری‌که بیش‌ترین سود را داشته باشد.

** پولی را که می‌خواهید در بانک بگذارید، سریعا بگذارید و تعلل نکنید. همچنین می‌توانید سامانه‌ای را نصب کنید که به طور آنلاین از واریز وجه به حساب مطلع‌تان کند.

** هر پولی که اضافه بر درآمدتان است را فورا به همان حساب واریز کنید تا خرج نشود.

هشدار
اگر معمولا توجه چندانی به پول خود نمی‌کنید، اکنون زمانی فرا رسیده که باید حواس‌تان را جمع کنید. مطمئن شوید که با طرف مقابل‌تان در مورد چگونگی مدیریت دو نفره پول‌تان چه برای مخارج عروسی و چه در تمام مراحل زندگی، مشورت و همفکری خواهید کرد. و در هنگام گفت‌وگو به روش‌های مخصوصی که برای خرج و پس‌انداز پول‌های‌تان دارید، اشاره کنید. تا از این نظر نیز تفاهمی دوطرفه کسب گردد.

منبع : www.persiantafrih.ir

نوشته شده توسط رضا در شنبه 12 بهمن 1392برچسب:,

و ساعت 21:48

درباره ی ما

به وبلاگ من خوش آمدید

زناشویی و ازدواج

آرایش و زیبایی

طنز و خنده

عشق و دلدادگی

چهره‌ها و خبرها

رضا

تير 1393

بهمن 1392

»تعداد بازديدها:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 11151
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1